Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yvank_ schreef:Hier ook gezakt helaasexaminator was niet zo heel tactisch. Vroeg wat over hobby's en ga al aan dat ik het daar niet over wou hebben ivm paard die maandag wordt ingeslapen. Vond de beste mijn het schijnaar toch nodig om even te vertellen dat het toch maar een knol is, zijn er 1000en van dus het is helemaal niet erg dat die dood gaat want je kan zo een nieuwe kopen.
Ik heb echt op mn tong moeten bijten om niet te ontploffen. En later kwam dr nog en opmerking over dat er veel ergere dingen in de wereld waren dan een dood paard. Toen had ik het wel gehad, kan me ook vrij weinig meer van het examen verder herinneren.
DPTomboy schreef:Gefelciteerd Thesserd!
Hier staan ze er om bekend heel streng te zijn op kijken, zakken dan ook veel mensen op terwijl ze wel kijken en alles zien, maar niet overdreven genoeg laten zien dat ze kijken..
kosseh schreef:Kijk wel oke hoor. Maar waarom je hele hoofddraaien als je ook met je ogen kan bbewegen voor het zelfde zicht, vooral met je binne spiegel.
kosseh schreef:Af en toe als je die verhalen hoort lijken examinatoren net buitenaardse wezens, laten ze je slagen zijn het opeens weer mensen