Sammylover schreef:Bij mij minder goed nieuws... Mijn conceptversie van mijn scriptie was afgekeurd, kan gebeuren, gewoon weer opnieuw ingestuurd na aanpassingen te hebben gedaan. Mijn scriptiedocent heeft mijn scriptiebegeleider gebeld met het nieuws dat hij afgekeurd was, ook nog niets aan de hand. Alleen mijn scriptiebegeleider moest nog een formulier invullen dat mijn onderzoeksplan goedgekeurd was (had alleen mondelinge toestemming gekregen, omdat het formulier toen nog niet beschikbaar was) en die zegt nu dat ze het formulier niet mag ondertekenen met een goedkeuring, omdat mijn docent had gezegd dat het niet goedgekeurd was. Dat niet goedgekeurd gaat natuurlijk over mijn concept, maar dat snapt ze niet. Dat ingevulde formulier heb ik nodig om überhaupt mijn scriptie in te mogen leveren, dus dat is heel erg balen. Nu heb ik haar gebeld, maar ze zat in werkoverleg, dus ik bel haar straks nog een keer. In de mail stond dat ze een gesprek wou, maar dat zou dus alleen morgen kunnen, aangezien maandag alles ingeleverd moet worden.
Ik quote mezelf even. Uiteindelijk is er overleg geweest tussen mijn docent en begeleider, mijn begeleider hoefde even niets te doen, mocht het formulier ook niet invullen, de docent zou eerst contact met mij opnemen. Dat is dus niet gebeurd en daarom heb ik geen formulier