Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Prima! 

Wij hebben voor alles aanwezigheidsplicht als ik het goed begrepen heb.Jetske schreef:De vraag is geloof ik al eerder gesteld, maar we zijn alweer een tijdje verder dus misschien zijn de gedachtes veranderd -kan best zo na de introweken denk ik: gaan jullie lid worden bij een studie/studenten/sport/etc vereniging?

SimoneeM schreef:Is bij jullie eigenlijk het collegegeld al afgeschreven? Bij mij nog niet, lijkt me best laat?
Max_en_Max, jeetje lastig. Ikzelf vind PGO ontzettend fijn, alleen aan de hand daarvan zou ik voor Maastricht gaan. maarja, je kent leiden, je kent de mensen..
Oke hier heb je helemaal niks aan :") Ik denk dat je moet doen wat het beste voelt.. Als je nu naar Leiden neigt denk ik dat dat een goede beslissing is
Pempy schreef:SimoneeM schreef:Is bij jullie eigenlijk het collegegeld al afgeschreven? Bij mij nog niet, lijkt me best laat?
Max_en_Max, jeetje lastig. Ikzelf vind PGO ontzettend fijn, alleen aan de hand daarvan zou ik voor Maastricht gaan. maarja, je kent leiden, je kent de mensen..
Oke hier heb je helemaal niks aan :") Ik denk dat je moet doen wat het beste voelt.. Als je nu naar Leiden neigt denk ik dat dat een goede beslissing is
Bij mij is het collegegeld ook nog steeds niet afgeschreven door de Erasmus Universiteit...
Echt raar, er stond op of rond 26 augustus.
Hoe vond je de Eurekaweek?