Ik quote mezelf maar even..
friendly schreef:"Wil ik niet" ligt naast "kan ik niet" en "doe ik niet" op het kerkhof. Het is maar tijdelijk.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
friendly schreef:"Wil ik niet" ligt naast "kan ik niet" en "doe ik niet" op het kerkhof. Het is maar tijdelijk.
Lasca_1987 schreef:JoAnn schreef:Ik denk dat het met stagiaires net andersom werkt : het bedrijf moet jou willen, niet andersom. Een vertraging van een half jaar is op zich niks, tenminste, dat vinden sommigen. Maar jij kon inmiddels al bijna afgestudeerd zijn als arts en hikt nu aan het begin van een opleiding alweer tegen vertraging aan. En dat kost jouw ouders en de maatschappij een bom geld. Ik kan begrijpen dat men voor mensen met jouw instelling het systeem van studiefinanciering hervormd heeft, gelukkig maar!
Heb je al een afspraak staan bij de huisarts inmiddels?
Beetje jammer dat jij mij met die andere studenten vergelijkt. Je weet niet eens waarom ik nu pas de opleiding doe
Lasca_1987 schreef:Traiectum schreef:Ok, blijkbaar moet voor jou echt alles uitgespeld worden: je hebt geen opleiding afgemaakt. En so what? Je hebt op dit moment helemaal niets, geen enkele toekomst, en in plaats van er alles aan te doen om je situatie te verbeteren ga je lekker op vakantie. Ik kan er ontzettend kwaad om worden dat ik voor uitvreters zoals jij studiefinanciering en 40 jaar bijstand kan gaan betalen.
En jij gaat nu heel snel je brutale bek houden!![]()
vakantie is betaald klaar uit!
Lasca_1987 schreef:Nou en t is betaald so what.. is t jouw geld Traiectum? Neen maar t geld van mn moeder ja!!! Bij deze is dit mijn laatste post. Ik hou de eer aan mijzelf en keer de rug nasr jullie toe! Houdoe en veel plezier met mijn topic!

en geen bedrijf heeft behoefte aan een stagiaire die vol mitsen en maren zit, incl grote mond.
Lasca_1987 schreef:Nou en t is betaald so what.. is t jouw geld Traiectum? Neen maar t geld van mn moeder ja!!! Bij deze is dit mijn laatste post. Ik hou de eer aan mijzelf en keer de rug nasr jullie toe! Houdoe en veel plezier met mijn topic!
Lasca_1987 schreef:En jullie bokkers halen t bloed onder mijn nagels en dan reageer ik ook niet meer vriendelijk. Heeft niets te maken met een slachtofferrol.

friendly schreef:Met deze instelling kom je sowieso nergens. Maar zie dat dit niet het enige topic is waar ze klaagt en zeurt en niks wil doen met gegeven adviezen en tips en nog net niet zo giftig word als hier door te schelden. Zelfs daar word het gemeld. Denk dat Kirsha wel weet welk topic ik bedoel. Erg jammer. Als je vanaf het begin nou gewoon een pro-actieve houding had aangenomen, minder gezeurd en meer met tips gedaan had..had je waarschijnlijk alláng stage gelopen.
Jolliegirl schreef:Lees trouwens dat je ook bij stal Jaspers al niet zo goed bekend stond.
Je bent daar weggestuurd omdat je geroddeld zou hebben en je wilde alleen maar klusjes met paarden doen...
Dit is dus niet de eerste keer dat je moeite hebt met het vinden van een geschikt leerbedrijf....
Hoe zou dat komen?
En hoe ik in mijn vel stak. Dus daar kan je niet over oordelen..
Lasca_1987 schreef:Tja, en die opleiding moet ik afmaken. Anders had ik hem al een paar jaar geleden al gedaan. Maar werd om mijn leeftijd (21) afgewezen bij een andere vesteging. En ik ga mijn diploma halen, ik heb iets te bewijzen

Ilja000 schreef:Kom op jongens, zit TS niet zo op haar huid.
Ze vraagt advies, krijgt dat van jullie en of ze er wel of niet iets mee doet is haar eigen keuze. Niet gefrustreerd raken als ze niet doet wat jullie zeggen.
TS trekt hier heus lering uit, of het nu op korte of lange termijn is. Blijkbaar zijn er nog vele hindernissen in het leven van TS waardoor zij niet kan handelen/reageren zoals jullie graag zouden willen. Een beetje respect daarvoor zou jullie netjes staan.
Ik ben er van overtuigd dat TS alles doet wat binnen haar macht ligt, maar dat er inderdaad dingen zijn in haar persoonlijkheid en leven die het haar moeilijker maken dan een ander. TS, heel veel succes!
Ilja000 schreef:Kom op jongens, zit TS niet zo op haar huid.
Ze vraagt advies, krijgt dat van jullie en of ze er wel of niet iets mee doet is haar eigen keuze. Niet gefrustreerd raken als ze niet doet wat jullie zeggen.
TS trekt hier heus lering uit, of het nu op korte of lange termijn is. Blijkbaar zijn er nog vele hindernissen in het leven van TS waardoor zij niet kan handelen/reageren zoals jullie graag zouden willen. Een beetje respect daarvoor zou jullie netjes staan.
Ik ben er van overtuigd dat TS alles doet wat binnen haar macht ligt, maar dat er inderdaad dingen zijn in haar persoonlijkheid en leven die het haar moeilijker maken dan een ander. TS, heel veel succes!