DaphneG schreef:Alle docenten klassieke talen bij ons zijn knettergek
Eentje heeft het bord bovenop volgeplakt met Wuppies, Welpies en Beesies en daar praat ze tegen.
Ook hebben alle griekse beelden in het lokaal een naam
Bijzondere mensen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ZeSteigert schreef:Ja een stoned leraar zit bij ons ook xD
En de gestoorde klassiekers zijn ook heel herkenbaar :p
Maar 2 mensen Grieks, dat is wel echt heel zielig
om te huilen. Onze Lagr lerares behandelt ons als 5-jarige kleutertjes (Hoewel dat voor sommige kinderen in de klas echt niet raar is, jonge wat een baby's zijn die soms
)
xLotje schreef:HAHAHA onze lerares klassieke talen gelooft dan ook nog echt in de goden van de Olympus. Aan het begin van het jaar; 'Gelooft u daarin?' Zij; 'Ja, ze zijn er altijd en overal. Juno heeft mij ook enorm gesteund toen ik ging trouwen.' Iemand; 'Wie is uw favoriete god?' Zij; 'Athene, zij is geweldig en zo slim!'
Kom ik wel eens langs, haha. Ik zit op het Praedinius, en het kak gehalte valt mee hoor (gezien sommige mensen me dan aankijken alsof ik een stinkende drol ben)
_hoi schreef:Hahaha ik heb daar gekeken met de opendagen en vond het maar niks. Allemaal rare mensen enzo
Wij hebben gewoon een school voor de buitenbeentjes die niet op het Willem Lodewijkje passen. Nouja, mensen zoals ik
De rest van mijn klas is wel gewoon normaal en alles, ik moet altijd nèt even anders denken/doen, soms wel grappig