en nee nog geen studentenvereniging, xD ik weet nog niet waar ik bij wil, wat bij me past gheeh,
Weet iemand hoe het zit als je al een OV0kaart had maar deze onactief stond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suus_pepper schreef:Veel plezier iedereen met de introductie!
Voor mij hetzelfde A_Fotografie.. Gelukkig zijn mijn ouders zo lief om te zeggen, als het voor school is betalen wij. Mijn introductieweek valt ook in september, dus dat is een week minder. Daarna maar hopen dat ik niet heel veel naar school moet.
A_Fotografie schreef:suus_pepper schreef:Veel plezier iedereen met de introductie!
Voor mij hetzelfde A_Fotografie.. Gelukkig zijn mijn ouders zo lief om te zeggen, als het voor school is betalen wij. Mijn introductieweek valt ook in september, dus dat is een week minder. Daarna maar hopen dat ik niet heel veel naar school moet.
Haha ja hier ook, maar vind het evengoed balen. Ik word pas 30 okt 18, dus 't was iets met kwartalen enzo..
xIrlijn schreef:Ik heb de OV jaarkaart vorige wek pas aangevraagd. Veel te laat natuurlijk, maar ik weet dus ook niet hoe het zit met het activeren ervan.
En ik moet ook nog 18 worden, dus de studiefinanciering gaat bij mij pas in oktober in. Helaas, maar niks aan te doen. Ik weet wel dat ze qua feesten en dergelijke in Utrecht niet moeilijk doen met 18+. Ik ben op mijn 16e al overal binnengekomen toen ik met een groep meeliep die wel 18 waren. En ik zie er echt jong uit voor mijn leeftijd. Of bedoelde je dat niet suus_pepper?
Jodieee schreef:suus_pepper das wel heeel druk inderdaad, ik stop ook met paardrijden vanwege de studie, toruwens mooi balen als je niet in groningen uit kandaar is groningen voor!
en A_fotografie, big party xD
xIrlijn schreef:Ik heb de OV jaarkaart vorige wek pas aangevraagd. Veel te laat natuurlijk, maar ik weet dus ook niet hoe het zit met het activeren ervan.
En ik moet ook nog 18 worden, dus de studiefinanciering gaat bij mij pas in oktober in. Helaas, maar niks aan te doen. Ik weet wel dat ze qua feesten en dergelijke in Utrecht niet moeilijk doen met 18+. Ik ben op mijn 16e al overal binnengekomen toen ik met een groep meeliep die wel 18 waren. En ik zie er echt jong uit voor mijn leeftijd. Of bedoelde je dat niet suus_pepper?
Lottexxx schreef:In Groningen kan je best uit als je nog geen 18 bent, als je wel 18 lijkt kom je er wel makkelijk in en bij de Kokomo kom je er sowieso wel makkelijk in. Ik ben ook pas 17 maar ga gewoon regelmatig uit in Groningen. De Kokomo is trouwens echt een aanrader![]()
Ik heb inmiddels me spulletjes verhuisd naar Zwolleik heb zeg maar bij die gemeente aangegeven dat ik in Zwolle ga wonen maar moet je verder ook nog wat doen ofzo?
M_ariskaa schreef:oliebol zeg, ik moet dus ook minstens een maand lang mijn reiskosten zelf gaan betalen.. Stomme regel.
En ik meld me ook in de verlegenclub haha! Ben wel blij dat zo'n intro überhaupt bestaat, ben ook wel eens midden in het kaar in een bestaande klas terecht gekomen..