maar vastberaden het ook te doen
heb ondertussen geen leven meer over
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar vastberaden het ook te doen
heb ondertussen geen leven meer over

Inhoud is goed, schrijfstijl ook, moet alleen hier en daar nog wat meer voorbeeldjes geven. Nu wilt ze wel dat ik de structuur aanpas, terwijl ik helemaal de structuur heb gevolgd die zij me had opgegeven
Ik moet hier en daar de onderzoeksvraag ook wat meer uitleggen en termen wat meer situeren. Maar goed, de inhoud heb ik al (met nog wat extra voorbeelden verzinnen, wel) en dat is het belangrijkste

Maar ik geloof dat er veel zijn die iets letterkundigs doen inderdaad. Bliksem schreef:Als ik het zo lees ben ik inmiddels al wel een stuk verder in het proces dan de meeste van jullie.
Ik heb de inleiding, methodesectie + analyseplan al moeten schrijven en alle data al verzameld en verwerkt in SPSS. Nu moet ik voor volgende week mijn resultaten + discussie al inleveren.
Redden jullie dat dan wel voor het einde van het jaar?
Ben morgen de hele dag op school, dus ga dan maar langs wippen. Ben nu bezig met (mijn) laatste aanpassingen en de opmerkingen die ik gekregen heb van de mensen die het nagelezen heb, en dit stuur ik vanavond dan maar weer op.. Telefoon nummer opzoeken is helaas onbegonnen zaak, we hebben ongeveer heel veel telefoon nummers op de uni
Heel veel sterkte in deze tijd
Coördinator van een andere vakgroep zover gekregen om mij te laten afstuderen en hij heeft mijn onderwerp niet afgewezen, dus eindelijk kunnen we vooruit kijken. Dus ik heb me ingeschreven en hoop dat ik vandaag een begeleider toegewezen krijg, eindelijk dan toch!

> Ik kan daar echt niet tegen
> Dus ik heb mijn oren dichtgedaan en heb heel hard doorgewerkt, na 1,5 uur stond ik weer buiten. Ik hoef het nu alleen nog maar op volgorde te plakken. Maandag moet het ingeleverd zijn, dus dat lukt makkelijk. Eerder is natuurlijk niet erg
zap schreef:Hmm, dat klinkt mij wel een beetje raar. Cijfers moeten toch gewoon ingeleverd worden voor een deadline. Geen cijfer = niet afstuderen. Geen complete thesis = geen cijfer. Zeker weten dat het goed gaat? Met dit soort uitspraken zou ik heel voorzicht zijn hoor. Better safe than sorry
ze heeft dan toch gewoon bijna een maand om alles na te kijken. Ik ben sowieso niet de enige die de these bij haar 'schijft', dus ze zal 't dan wel druk krijgen.