Op kamers wonen #3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nathalie_v

Re: Op kamers wonen #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-11 15:48

@1234 haha komt zo bekent voor.. En zeker als je gehaast bent (ja ik weet het dan kan je beter geen boodschappen doen :P ) is het erg zenuwslopend dit soort mensen!

Gister heb ik voor de laatste dag sinterklaas liedjes moeten aanhoren op mijn werk, mijn leidinggevende was daar erg blij mee (ik ook :P ) En heeft alles nog heerlijk mee staan playbacken (bewust heel overdreven :+ )
En dan nog serieus achter die kassa staan..

Vanmorgen ben ik met mijn mams nog even naar de intratuin geweest waar ze ieder jaar een giga kerstshow hebben, was erg leuk, heb wel 2 dingen gekocht met een totaal bedrag van 1.98 :+ (uiteraard gepint, is toch weer 2 cent winst haha)
dus aan mij hebben ze niet veel kunnen verdienen.
Toen de trein in Roosendaal op het nippertje gehaald en ben nu bijna bij Gouda!

mpc_rijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 16:12

haha hier ook herkenning 1234! Ik zit achter de kassa bij appie :P
en zucht, begin niet over sinterklaas nathalie..
heel gezellig als het eenmaal zo ver is,
maar wat er allemaal aan vooraf gaat...
Zit nu te ploegen om vanavond met een leuk gedicht aan te komen... :+

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 16:15

Lekker op tijd dan :P

Gelukkig hoef ik dat niet :')
Alleen als ik met m'n familie sinterklaas zou vieren, zou ik het moeten doen denk ik...
Maar ik heb ze er heel lang geleden al van overtuigd dat kerst veel leuker is, met cadeautjes onder de boom enzo :')
(met onderliggende reden dat ik dan geen gedicht hoef te verzinnen uiteraard. voor surprises op school liet ik het ook altijd m'n moede doen :') )

mpc_rijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 16:21

hahaha, slim bekeken :P

ja ik begin met dat soort dingen altijd een beetje op het laatste moment.. :')
wat trouwens een duidelijk gevalletje van 'zit in de familie' is,
iedereen heeft zich nu in een hoekje van het huis opgesloten en wil absoluut niet gestoord worden :')

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 16:22

Ik kom er nu pas achter dat we alweer een nieuw deel hebben! Wat gaat dat snel zeg!

Mijn vriend en ik hebben inmiddels ons eigen huisje, dus geen last van vervelende huisbazen en medebewoners meer! We zijn in 2 weekenden tijd verhuisd, eerste weekend is de vloer gelegd en vorig weekend zijn de meubels erin gekomen. Deze week gaan we op zoek naar kasten voor in de slaapkamer, een lamp voor in de woonkamer en (rol)gordijnen! Al wel een hoop leuke dingetjes gekregen voor mijn verjaardag en van sinterklaas voor ons huisje!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 17:14

Hier ook lekker geen gedichten, geen cadeautjes en geen surprises bij sinterklaas :D heerlijk rustig!!
Ook wij vieren kerst :j gewoon met cadeautjes onder de boom en met de familie :j
Hoop dat ze me bij de jumbo indelen op de kerstdagen om te komen werken O:) lekker 3 dubbel betaald xD
En met kerstdagen zijn ze toch maar tot 6 uur open dus das wel te doen 8-)

Bij de jumbo horen we btw ook echt fulltime sinterklaasliedjes, en na morgen worden dat kerstliedjes O:) Heel veel sinterklaasliedjes heb k nog nooit eerder gehoord xD
Dr moest ook een klein zwarte pietje naar de wc bij de kantine <3 Die was net zindelijk en moest van sinterklaas natuurlijk wel netjes op de wc plassen :')

Waarom heb k nou weer een grote Noord-Hollandse taai taai pop gekocht :') pff Denk omdat ik ze vandaag te veel tegenkwam bij de kassa xD

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 18:47

Oeh bij ons wel surprise en gedichten stress! Nouja eigenlijk niet... wij vieren het morgenavond maar niet heel groots hoor! Ik heb gedicht en surprise al af, ben er niet heel creatief in maar het is wel leuk geworden!

Net mijn werkplan na twee leraren opgestuurd (moest voo morgenavond) dus hoop dat ik er nu niet al te veel aan hoef aan te passen! Het andere huiswerk voor morgen is ook af!

Dinsdag introductiedag van het ziekenhuis! Ik ben zeer benieuwd :D

Ben met mijn broertje naar de film geweest, waren ook veel sinterklaasliedjes maar ik vond het wel grappig :P komt denk ik omdat ik het niet de hele dag door hoor :P

Kerst heb ik erg veel zin in :D Heerlijk die kerstnummers ook!!

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 18:58

Margreet: het ging goed, 201 en een 2e prijs :)

Een muis in je kraag? :oo

Wij vieren binnenkort (als we een datum kunnen vinden) sinterklaas met onze huisgenoten :)
Ik heb alleen nog geen tijd gehad voor mijn surprise..
Had gister en vandaag wedstrijd en moest nog een tentamen leren.
Ach zolang ze er niet mee aankomen dat we het morgenavond doen :P

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 19:30

Gefeliciteerd :D

Ik heb als het goed is volgende week zondag nog wedstrijd, ben benieuwd hoe dat gaat, ze heeft tijdje stil gestaan en loopt de laatste tijd erg wisselend! Ach we zullen zien!
Drukke week voor de boeg dus weet eigenlijk niet eens of ik nog wel kan trainen! Wil d'r morgen eigenlijk nog scheren.. misschien eerst rijden en dan scheren? Of scheren en dan dinsdag rijden kan volgens mij ook nog :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 19:30

Netjes gereden! :D

En ja die man had een muis bij zich :') Denk dat hij de muis liet helpen met het kiezen van de boodschappen, dat hij t niet zonder muis kon :+ Blijf t gek vinden dat die mensen dat beest niet gewoon thuis laten.

Ik rijd ff helemaal geen wedstrijden (op de manege) O:) Geen zin meer in xD Ben nu bij de F8 geloof ik.

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 19:50

Gefeliciteerd wwr! :D
Ik heb ook volgende week zondag wedstrijd. Mijn allerallerallerlaatste ponywedstrijd :+

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 21:31

PFieeew mn macbook startte ineens niet meer op :oo Wilde beneden Grenzeloos Verliefd kijken, dus nam mn laptop half dichtgeklapt mee naar beneden (makkelijker meenemen) , en toen k beneden de laptop openklapte was dr alleen zwart scherm :oo Hij ging ook niet meer aan :=
Ik in de stress natuurlijk, hopend dat niet alle bestanden kwijt zouden zijn. Nou zocht k op mn ipod op hoe ik dat kon oplossen en daar stond iets over bepaalde sneltoetsen enzo, en toen startte die wel op :') weird!!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 09:01

Hele huis was om 5:15 wakker :')
Kat van de buren zat binnen xD dus mijn kat zat lekker te krijsen.
Kat zat op 2e verdieping dus je hoorde t keihard :=
mr die kat kon niet terug door kattenluikje want die werkt op de chip van mijn kat xD
Mja vader heeft em maar ff naar buiten gezet.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 15:44

Haha en ja katten kunnen behoorlijk schreeuwen :P

IK ga mijn kamer eindelijk opruimen en mijn kerstboom optuigen.

Wij doen niet aan sinterklaas, wel heel uitgebreid aan kerst. Zaterdag hebben we wel spelletjes gedaan met de familie.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 15:48

hahah jaah en wat dat betreft ben k ook wel blij dat mijn kat ze wegjaagt, anders zou ie misschien zn vriendjes mee naar binnen nemen 's nachts _O-
Als ze niet zo zaten te mauwen had ie niet meer naar buiten gekund. Mn vader moest em naar buiten doen xD Tis wel een hele lieve kat, moest em ook wel eens eten geven als de buren op vakantie waren xD mjaah hij hoeft niet bij ons te overnachten.

Hahah net 5 december en dan al kerstboom _O- Ik vind t altijd wel gezellig met kerstverlichting :) Misschien dat k ook maar eens kerstverlichting meeneem naar Arnhem en dat ik die hier voor mn raam hang ofzow :') Al moet k dan ook nog kijken hoe k dat op kan hangen. (mag niet boren enzo, en weet niet of plakkertjes sterk genoeg zijn)

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 15:50

Ik prik gewoon punaises in mijn kozijn :Y)

Overigens niet voor mn kerstverlichting, ik hoef hier geen kerstspul. Ze hebben wel hele leuke kleine boompjes tegenwoordig :))

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 15:59

hahah jaah dat kan wel xD maar ff punaises halen ofzow O:)
K ga denk k rond een uurtje of 5 boodschappen doen, denk dat het dan wat rustiger is. Dan is bijna iedereen @ pakjesavond/surprises enzo denk ik.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 16:00

Ik zal je wat vertellen :P thuis thuis heb ik vorig jaar ene heel klein boompje gekocht en die staat er u nog steeds. :P Hij is dus het hele jaar niet weg geweest :P Ik vind na sinterklaas juist altijd laat om dan pas de boom op te zetten :P

Ik heb al boodschappen gedaan. Ik was naar de nettorama omdat dae goedkoopste supermarkt blijkt te zijn. en daarna opzoek naar de action, maar niet gevonden :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 16:01

hahah :))
Wij halen altijd een week na Oud-en nieuw de kerstspullen weg xD

Nettorama ken k niet :+ Ik ga denk k vandaag naar de appie.
Vanavond tomatensoep met vermiccelli eten. :9

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 16:05

Ik kom ook net van de appie, ga normaal naar de Aldi, maar appie ligt in de achtertuin, aldi kom ik langs als ik naar mn paard ga, maar daar ga ik vandaag niet heen, en ik moest toch echt brood hebben, en tja, dan de chocoletters voor half geld, niet goed :n

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 16:14

hahaha jaah die ga ik proberen te omzeilen :') Voor zover dat lukt, want die schappen/manden/rekken staan midden in t gangpad :')

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 16:35

Ik zit nu in de trein naar Groningen. Eerst met de bus naar mijn huis om alle (breekbare) Sinterklaascadeaus te vervoeren. Daarna terug met de bus naar het station om mijn fiets op te halen.
Dan ga ik boodschappen doen bij de Ap en ook proberen alle lekkere dingen te laten liggen

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 16:42

Waar ergens woon jij Phylos? En maak dan maar een lijstje, en hou je eraan :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 16:44

Ik kan bijna geen lijstjes maken :') Ik weet nu namelijk al nieteens wat ik derest van de week wil eten.
Vind dat zo verdraaid moeilijk := K kijk altijd wat ik in de winkel tegenkom. K weet wel al dat k vandaag soep ga eten O:) En denk dt k broccoli en bloemkoolroosjes meeneem. Vind k niet zo lekker maar is iig wat 'groens' :+
Hoef gelukkig altijd alleen voor maandag t/m woensdag eten te verzinnen want donderdag rijd ik 's avonds paard en dan moet k wat simpels eten (afgelopen week werd dat gewoon boterham met omelet) en vrijdag eet k thuis :j

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 16:51

Ik weet alleen wat ik vanavond ga eten :P
Pasta pesto. Ik ga straks na college wel boodschappen doen, hopen dat het dan droog is!
Maar ik moet zo nog op de fiets naar college want lijn 15 rijdt maar tot 18.22 en ik heb tot 18.45 college :(