Hoe zit het eigenlijk als je parttime begint, en je wilt full time gaan werken uiteindelijk?
Hoe zit dat met aftrek posten, en kan ik dan beter vanaf het begin af aan dat aan geven. Ivm inversteringen? Ik werk er nu nog naast.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
holly schreef:Nog even kort over een persbericht.
Google op persbericht, of tips persbericht, etc. Daarmee vind je allerlei sites die uitleggen hoe je persbericht opgebouwd moet zijn.
Vervolgens lees je een paar persberichten van andere, zodat je de feeling een beetje krijgt, waarna je je eigen berichtje wat op papier kliederd. Dat ga je uitbouwen. Als het "klaar" is, leg je het weg, ga je wat anders doen. Paar uur/of dagen later pak je het persbericht er weer bij en zit je de puntjes op de i.
Als het goed is heb je op google ook tips gevonden voor het versturen van een persbericht.
Je verzend zoiets namelijk, wanneer mogelijk, altijd naar de juiste persoon.
Tip: op higherlevel.nl is ook het een en ander geschreven over het versturen van persberichten en wat je vervolgens wel of niet kunt verwachten.
joyce2 schreef:@Bianca: Ik zit idd met hetzelfde, ben bezig met het bekijken hoe ik het beste een persbericht op kan stellen, ga me daar binnenkort ff in verdiepen. Zit nu met de griep thuis, dus ik kan niet lekker helder nadenken, dus ik ga ermee aan de slag zodra ik beter ben.
Zidore schreef:thnx soraya85
iemand hier die zakelijke twitter gecombineerd heeft met eigen twitter?? of echt alleen zakelijk, of helemaal niet??
ik ben al dagen aan het dubben over m'n bedrijfsnaam, hoe lang hebben jullie daar over nagedacht? zijn daar misschien handige tips voor??
fijn dat je je ijsje terug krijgt
pmarena schreef:Hoofd Bedrijfsschap Detailhandel ?
Krijg ik ook elk jaar een factuur van , net als van de KvK , 2 van die organisaties waar ik he-le-maal niks aan heb maar die wel lekker geld komen halen![]()
KvK jaarlijkse bijdrage gaat binnenkort wel stoppen volgens mij , heb ik althans opgevangen
pmarena schreef:Ja dat dacht ik ook dat het ergens rond de 80 euro was elk jaar !
Waar komt nu opeens die 279 vandaan dan
Zou ik even achteraan gaan of dat geen foutje is , het is toch al zo zonde geld....jaarlijks is het enige dat je van die gasten hoort of ziet , die factuur
Tenzij anderen er wel iets aan hebben , dat zou kunnen natuurlijk
Soraya85 schreef:@ holly, blijft gezellig meelezen
pmarena schreef:Nou ik ben benieuwd of ik die dan ook ga krijgen , zo ja dan ga ik wel even heel kritisch telefoneren denk ik want ik vind het echt belachelijk. Die 80 euro al , maar dan wil ik niet meteen gaan lopen zeiken
Maar als er dan nog eens een ander bij komt die dan ook nog eens 200 euro wil , en waar ik OOK helemaal geen fluit aan heb...dat gaat me toch een beetje te ver.
Straks krijg je er 10 elk jaar , lekker makkelijk zo
Had je voorheen niet die sportbranche dan ?
Ik heb er nooit iets over gehoord i.i.g. en heb toch al sinds 2004 mijn internetshop....