Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annastasia schreef:Heb het uwv (werk.nl) gemaild dat ze hun professionaliteit zo te grabbel gooien met zo'n waardeloze site.
kaatje77 schreef:Oh ik hoop echt dat dit topic straks uitgestorven is, dan is iedereen lekker aan het werk
Ariebombarie schreef:Steentje schreef:Ik zie ook twee vacatures die me leuk lijken, en aansluiten op mijn wensen, maar die banen zijn tijdelijk.
Ze zoeken een vervangende secretaresse omdat de eigenlijke secretaresse op zwangerschapsverlof is..
Wat zouden jullie doen, solliciteren of niet?
om hier even op terug te komen: doen!
ik ben begonnen bij mijn werkgever als tijdelijke kracht, per 31 januari. en heb daar per 1 april een vast contract gekregen!
je weet nooit wat er uit voort kan komen
purny schreef:Ik heb mijn ontslag ingediend vandaag. Vond het werk helemaal niet leuk, de werktijden die ik had afgesproken in het gesprek klopten ook helemaal niet met de werkelijke inroostering. Verder werkte ik veel te veel, soms 6 dagen in een week. Nu maar iets anders zoeken voor de vakantieperiode.
annastasia schreef:purny schreef:Ik heb mijn ontslag ingediend vandaag. Vond het werk helemaal niet leuk, de werktijden die ik had afgesproken in het gesprek klopten ook helemaal niet met de werkelijke inroostering. Verder werkte ik veel te veel, soms 6 dagen in een week. Nu maar iets anders zoeken voor de vakantieperiode.
Wat voor werk deed je, en zat je er al lang?