Bruidsfotografen, vraagje: Albums, hoe kom je aan zoiets voor een klant? Ik heb geen idee waar ik moet zoeken. Koop je die van te voren in, maak je een deal met een bedrijf die dat in elkaar flanst?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DendroFleur schreef:Suelza, ik ben naar Alkmaar gegaan. Moest op afspraak maar vond het een vage instelling. Kreeg weinig informatie dus zoek van tevoren uit wat je wilt. Je krijgt namelijk geen voorlichting. Er wordt gevraagd wat je wilt gaan doen (ik hengsten- en fokstal, bleken ze me onder cattery te hebben ingeschreven, kon gelukkig gewijzigd worden.), hoeveel je denkt te verdienen, hoeveel investeringen je denkt te hebben. Zet dus een aantal dingen op papier.
Ik kreeg wel een KvKnr mee maar BTW-nr kwam later via de post van de Belastingdienst. Volgens mij kan je zonder afspraak naar Hoorn. Neem wel legitimatie mee (paspoort dacht ik).
cissy schreef:Egopostje, ik heb goed nieuws, ik ben ingeloot in de opleiding gedragstherapeut paard/mens bij Petra Vlasblom, we beginnen in mei.... spannend!
*gaat nog meer klantjes werven om opleiding te bekostigen....*
engel3 schreef:in 1 van de eerst topic heb ik weleens mee gepraat, maar omdat ik mijn bedrijfje een poosje heb stilgelegd was ik even niet meer aanwezig,
nu gaat het weer kriebelen om er mee aan de gang te gaan, en ik dacht ik kom er maar weer eens in,
Suelza schreef:Hilda79 schreef:Even bellen met kantoor waar je je moet gaan inschrijven Suelza dan weet je hoe zij het willen en kom je niet voor verassingen te staan.
Het is ook handig om alvast even in hun register te kijken of de naam die je wilt gaan voeren al voorkomt.
Nee, mijn naam komt niet voor. Daar had ik uiteraard al naar gekeken. Zou een beetje zonde van mijn logo zijn![]()
En ach Hilda, ik vind het gewoon fijn om van anderen te horen hoe zij het hebben gedaan en ervaren. Bellen kan altijd nog, vind het prettig om het hier van de andere kant te horen.
_Lott schreef:ik wil me ook melden, ben net ingeschreven bij de kvk
Suelza schreef:Ik zou niet weten hoeveel ik ga verdienen en hoeveel investeringen ik denk te hebben om heel eerlijk te zijn...
_Lott schreef:ik heb geen ondernemersplan, ben er wel mee bezig voor wat anders (mag en kan ik nu nog niet vertellen)
heb ook geen lening nodig namelijk.
start een webshop voor paardengerelateerde artikelen
Frozenstar schreef:Gefeliciteerd voor de nieuwe inschrijvingen
Bruidsfotografen, vraagje: Albums, hoe kom je aan zoiets voor een klant? Ik heb geen idee waar ik moet zoeken. Koop je die van te voren in, maak je een deal met een bedrijf die dat in elkaar flanst?