Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
! Ik ben nu mijn spullen aan het pakken. Pff wat een werk
Wist niet dat ik zoveel had bijgekocht hier haha! Gelukkig ga ik met de auto en boot terug, geen limiet
miccamaaike schreef:Lijkt mij zeer verstandig, dit was altijd een leuk topic en geen reltopic, zou fijn zijn als dat zo blijft
Aster_ schreef:Ik heb gister om half 8 nog gereageerd?
Maargoed laten we het inderdaad gezellig houden! Ik ben nu mijn spullen aan het pakken. Pff wat een werk
Wist niet dat ik zoveel had bijgekocht hier haha! Gelukkig ga ik met de auto en boot terug, geen limiet
miccamaaike schreef:Nou personlijk vond ik het respect hier even ver te zoeken...
Lijkt me alsnog ontzettend gaaf, maar wat blijkt dus: je moet het jaar dat je in Amerika hebt gedaan in Nl gewoon nog een keer doen. Dus dan mis ik hier wel heel veel. Of ik dat er nou voor over zou hebben?
meestal deed ik wel veel in 1 keer, een Amerikaanse rekening en visa kaart hebben is handig want dan kan je ook online spullen kopen enzo 
Gisteren zijn we gaan kijken voor een galajurk, en nu moet ik dus kiezen tussen 2 jurken, en ik kan niet kiezen!

staat ook leuk bij je Leentje_ schreef:ik heb een Amerikaanse rekening aangemaakt toen ik in Amerika aankwam ..
en dan van mijn account geld afhalen en op mijn Amerikaanse rekening zettenmeestal deed ik wel veel in 1 keer, een Amerikaanse rekening en visa kaart hebben is handig want dan kan je ook online spullen kopen enzo
(was half ebay verslaafd
)
Maar ik houd dan ook van roze