Gesolliciteerd bij de politie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kenay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 22:48

Echt super baalen Vlaatje! :(:)

Iemand die nu bij mij in de klas komt was psychologisch bij AA afgewezen. Die heeft toen een motivatie brief geschreven, hoe ze dacht waarom dingen zo naar voren kwamen en wat ze eraan wou doen naar NHN opgestuurd en die zit nu gewoon op de opleiding. Dus als er ergens misschien een niveau 3 vacature open staat kan je dat wellicht nog proberen? :)

@Quincy je kan je niet echt voorbereiden. Ze geven meer een soort presentatie wat het inhoud, beetje arbeidsvoorwaarden, werkzaamheden enz enz. Zou wel goed opletten want sommige dingen komen ook terug op je intake.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 00:27

Troost je, 4 op de 5 komt niet door de test
:)

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 13:06

quincy123 schreef:
Abercrombie schreef:
De voorlichting stelt niet veel voor.. Beetje info en vragen stellen als je dat wilt.
Ze wrijfen er nog een keer in dat het niet allemaal rozengeur en manenschijn is en dat je niet moet vergeten dat je ook veel op bureau verbalen aan het maken bent en dat je niet met 1x in de week zumba de sporttest gaat redden :+

Zo ging het iig bij mijn voorlichting zo'n beetje :)

Dankje wel voor je reactie :)
Dus je kunt je er niet echt op voorbereiden? En dat is dus ook niet echt nodig als ik dat zo begrijp,

Voorbereiden kan niet echt nee, en zoals gezegd hier, wel opletten want sommige dingen komen terug op je intake :j

Kaatje64

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 13:35

amanda2 schreef:
Troost je, 4 op de 5 komt niet door de test
:)

Ik dacht dat het 1 op de 10 a 12 was