Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
melizz13 schreef:ik heb weer eens mijn record verbroken!
bij engels er na 5 minuten uitgestuurd worden
En dat sloeg nergens op.. Brave ik 
' en dat was dus een externe schorsing van 2 dagen hahaha
kakschool ) en van school geschopt, maar ach...
A_Fotografie schreef:Haha ik doe CM! Cultuur en maatschappij dus. Wat voor leerjaren/niveau's doen jullie?
!

__Laura schreef:Shizzel schreef:Ben er nog nooit uitgestuurd of te laat gekomen, maar volgend jaar...![]()
Zou ik vooral zo houdenIk was altijd te laat en werd er altijd uitgezet. Gevolg is geweest dat ik uiteindelijk gezakt ben omdat een leraar z'n hand niet over z'n hart wilde strijken voor een vervelende leerling.

Surion schreef:Mag ik mij ook melden?Ben dan wel een Belg, maar mijn examens starten maandag en eindigen 18 juni.
Moet nu eigenlijk hoognodig voor ethiek leren, maar ach, buiten in 't zonnetje zitten met de laptop is toch véél leuker?
Menino schreef:A_Fotografie schreef:Haha ik doe CM! Cultuur en maatschappij dus. Wat voor leerjaren/niveau's doen jullie?
ik doe ook C&M 4 Havo.... Met Wiskunde A, Duits en beeldende vorming
Heb er net even m'n rapport zitten kijken... Sta nu gemiddeld een 7.5 ... Maar voor Geschiedenis ben ik 2 punten gezakt omdat ik een 4 had voor mijn repetitie die ik dus ga herkansen...![]()
Soms komt mijn ijverige kant ook wel boven hoor!
(hoewel ik wel de enige ben uit m'n MAW klas die het makkelijk vind... Maar heb dit jaar iets van 4 9's gehaald ervoor
) 

zou nu ook hard moeten herhalen voor morgen maar toch het vertikken om te beginnen. M'n vriend gaat nu al de leukste dingen doen zonder mij en dat helpt ook niet echt

Lang geleden! Menino schreef:melizz13 schreef:ik heb weer eens mijn record verbroken!
bij engels er na 5 minuten uitgestuurd worden
ik ben er in mijn hele leven maar 1x uitgestuurdEn dat sloeg nergens op.. Brave ik
Of naja, ben wel geschorst (nouja, toen werd ik er eigenlijk ook uitgestuurd? Want coordinator kwam de les binnen vallen met ' Renske ik wil je niet meer zien... Naar huis nu' en dat was dus een externe schorsing van 2 dagen hahaha
kakschool ) en van school geschopt, maar ach...
' Ik was die maandag helemaal niet te laat, dus dat heb ik tegen hem gezegd. Toen kwam die de volgende dag weer de les in kakken ' Nou, je had gelijk maar dan was je Dinsdag te laat
Dus morgen melden' ... Die Dinsdag was ik ook helemaal niet te laat dus toen heb ik hem gevraagd waar hij dat in godsnaam vandaan haalde en dat hij mss zelf z'n administratie wat beter bij moest gaan houden als hij zelf niet eens wist wanneer ik te laat was gekomen (Ik was dik gefrustreerd uiteraard..). Toen kwam hij de volgende dag weer schreeuwend de les binnen vallen ' RENSKE JIJ WAS MAANDAG GEWOON TE LAAT EN MORGEN OM HALF 8 GAAN WIJ EEN GESPREKJE HEBBEN' ... En ik dacht dikke vinger
- was nog steeds zwaar oververmoeid en als het me al niet lukt om normaal al op tijd te komen ga ik al helemaal niet een uur eerder komen voor iets wat ik niet gedaan heb.. uur nablijven had ik met liefde voor ze over gehad - Maargoed, ik lag dus nog lekker in mijn nest om half 8... Dus toen kwam mijn coordinator weer de muziekles binnen kakken ' Renske waar was jij vanochtend' dus ik zo ' in mijn bed, heerlijk te slapen...' en toen was het 'NOU PAK DAN JE SPULLEN MAAR EN DAN HOEF IK JE NIET MEER TE ZIEN EN MORGEN OOK NIET' .. Die ass was niet eens gemachtigd om mij 2 dagen te schorsen... En later kreeg ik dus een brief dat ik geschorst was omdat ik te vaak te laat was gekomen en dat ik ze ook nog een proces verbaal tegen me gingen aanschrijven (of hoe je zoiets zegt) en dat ik een boete kreeg van 150 euro namens de leerplicht
(eerlijk, dat het consequenties zou hebben kan ik inkomen, Ik kwam ook wel vaak te laat. Maar dat die man z'n zaakjes niet op orde had was niet mijn schuld en een externe schorsing van 2 dagen en een boete van 150 euro en een proces verbaal vond ik wel wat overtrokken hoor... En dat er in die brief aan m'n moeder stond dat dat allemaal was puur omdat ik te vaak te laat kwam, nadat dus dat alles was voorgevallen tussen mij en mijn coordinator (wat me eerder de reden leek) en ik al 2 weken niet te laat was gekomen maakte het er ook niet echt rechtvaardiger op imo)
... Maargoed had dus een dikke 200 uur absentie op m'n naam staan, en een school die niet wilde geloven dat er fysiek het een en ander niet goed zat (want de artsen wisten niet wat..). Dus ze vonden me gewoon een vervelende zeikerd. Daar kwam 't op neer.
)... Wel zonde, want ben door al het gezeik van Gymnasium naar MBO gegaan. Na een jaar MBO met heel veel moeite (moest leerplicht ook weer bij betrokken raken enzo) op een Havo aangenomen, waar nu iedereen (incluis myself) zich afvraagt wat ik op de Havo doe en waarom ik niet op 't VWO zit...
Dat is echt niet normaal van je coördinator. En zeker nu je nog langer moet doen over je school..Shizzel schreef:Wow wat een gezeik heb je gehad op je oude school!Dat is echt niet normaal van je coördinator. En zeker nu je nog langer moet doen over je school..
Hebben ze inmiddels wel wat gevonden voor je vermoeidheid of heb je er minder last van?
Maar, m'n nieuwe school is een stuk begripvoller dus voor m'n resultaten maakt het niet zoveel uit.

!
. 

Rebeccaa schreef:Jouw oude school was echt een aparte school zeg, Menino.. Wel fijn dat je nu op een leukere school zit!
Ik heb vandaag al 3.5 uur geleerd en ben nog niet eens op de helft, had toch maar eerder moeten beginnen denk ik. Maar goed, ik ben wel aan het leren en dat verbaast me.