Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melizz13 schreef:ik heb weer eens mijn record verbroken!
bij engels er na 5 minuten uitgestuurd worden
A_Fotografie schreef:Haha ik doe CM! Cultuur en maatschappij dus. Wat voor leerjaren/niveau's doen jullie?
__Laura schreef:Shizzel schreef:Ben er nog nooit uitgestuurd of te laat gekomen, maar volgend jaar...![]()
Zou ik vooral zo houdenIk was altijd te laat en werd er altijd uitgezet. Gevolg is geweest dat ik uiteindelijk gezakt ben omdat een leraar z'n hand niet over z'n hart wilde strijken voor een vervelende leerling.
Surion schreef:Mag ik mij ook melden?Ben dan wel een Belg, maar mijn examens starten maandag en eindigen 18 juni.
Moet nu eigenlijk hoognodig voor ethiek leren, maar ach, buiten in 't zonnetje zitten met de laptop is toch véél leuker?
Menino schreef:A_Fotografie schreef:Haha ik doe CM! Cultuur en maatschappij dus. Wat voor leerjaren/niveau's doen jullie?
ik doe ook C&M 4 Havo.... Met Wiskunde A, Duits en beeldende vorming
Heb er net even m'n rapport zitten kijken... Sta nu gemiddeld een 7.5 ... Maar voor Geschiedenis ben ik 2 punten gezakt omdat ik een 4 had voor mijn repetitie die ik dus ga herkansen...![]()
Soms komt mijn ijverige kant ook wel boven hoor!
Menino schreef:melizz13 schreef:ik heb weer eens mijn record verbroken!
bij engels er na 5 minuten uitgestuurd worden
ik ben er in mijn hele leven maar 1x uitgestuurdEn dat sloeg nergens op.. Brave ik
Of naja, ben wel geschorst (nouja, toen werd ik er eigenlijk ook uitgestuurd? Want coordinator kwam de les binnen vallen met ' Renske ik wil je niet meer zien... Naar huis nu' en dat was dus een externe schorsing van 2 dagen hahaha
kakschool ) en van school geschopt, maar ach...
Shizzel schreef:Wow wat een gezeik heb je gehad op je oude school!Dat is echt niet normaal van je coördinator. En zeker nu je nog langer moet doen over je school..
Hebben ze inmiddels wel wat gevonden voor je vermoeidheid of heb je er minder last van?
Rebeccaa schreef:Jouw oude school was echt een aparte school zeg, Menino.. Wel fijn dat je nu op een leukere school zit!
Ik heb vandaag al 3.5 uur geleerd en ben nog niet eens op de helft, had toch maar eerder moeten beginnen denk ik. Maar goed, ik ben wel aan het leren en dat verbaast me.