JulienSVU; ga je alles ook zelf in elkaar zetten? Dus ook echt achter de naaitafel?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jaggie schreef:@Vulina, jij was ook een jonge starter zeg, hoe bevalt het ondernemerschap je en kun je goed rond komen?
Ik had mijn ondernemingsplan ook op school ingeleverd voor een aantal credits die ik nog moest behalen, heb ik er gewoon een A voor gekregenBen er echt blij mee. Nu heb ik alles in zoverre klaar en hoef ik alleen nog maar mijn bachelorexamen te doen (=mondeling) en dan ben ik afgestudeerd.
Heb besloten om toch direct te proberen om voor mezelf te beginnen.
Faelivrin schreef:JulienSVU; ga je alles ook zelf in elkaar zetten? Dus ook echt achter de naaitafel?
jaggie schreef:@Faelivrin, bedenk je dan goed waar je de flyer gaat uitdelen/neerleggen, omdat het anders een zinloze investering is (kost toch best veel geld), ik zou dan denken aan bruidswinkel e.d. En misschien ook wat weddingsplanners benaderen?
@Epplejeck, jullie zijn idd al behoorlijk groot, alles zelf opgebouwd?
Vulina schreef:Haha, jij begint gelijk maar er latertjes van te maken Lante
Gebeurd mij regelmatig.. Even dit regelen, dat nog even doen, ooow ist al 1 uur?? Oeps...
Voor de geinterresseerden:
http://www.lablitha.nl
Is mijn website
KarinW86 schreef:Ik weet niet meer of ik hier al gereageerd had...
Maar ik ben 23 en heb een eigen dierenwinkel met kleindierenpension
Faelivrin schreef:Dat is opzich ook wel een idee, maar ik wil me vooral meer richten op bruidjes, en die vind je niet zo veel denk ik. Kan natuurlijk wel een flyer maken en daarmee mezelf aanprijzen en dan ook bruidsfoto's erbij vermelden op diezelfde flyer.. Hmm *gaat brainstormen.