Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hyawatta schreef:Leuk hondje, jammer is dat he dat je dat niet meer wit krijgt.
Maar heb je wat aan die prijsrichting dat je zelf een beetje een idee kan krijgen?
moonsparkle schreef:hyawatta schreef:Ziet er leuk uit je site, zou alleen wat dingen wat uitgebreider doen qua tekst.
En die prijslijst werk je nog aan dus komt wel goed.
Wat ik me afvraag, een kleine hond wassen is €3 ?
Dat is als ze de hond alleen willen laten wassen neem ik aan?
nee, het wassen zit er niet standaard bij in omdat het soms ook niet nodig is en het wassen met drogen neemt meestal best veel tijd in beslag.
En dan aan de eigenaar zelf wat hij er mee doet of niet.
netjes hoor.

en ben je lid van de ABHB?
doom schreef:Doe je goed moonsparkle, gewoon alles inclusief wassen!
en als mensen hun hond niet willen wassen haal je er een X bedrag af, van een Newfounlander bijv 15 euro en een jackrussel 5euro etc..
Ik zou ook je prijzen maken met vanaf.. Gezien iedere hond anders is en iedere hond meer klitten etc kan hebben.
Maar wat ik me afvraag, er staat onder aan je prijzenlijst dat je tot juli 5 euro korting geeft gezien je nog niet de mogelijkheid heb om grote honden te doen.
Hoelang loop je nu stage ? en wil jij met deze prijzen zonder diploma al aan de slag?
Wordt je niet op je vingers getikt door je stagebegeleider??en ben je lid van de ABHB?
Ook kom ik nergens op je webpage tegen dat je nog een bezig ben met je diploma... Als ik dit zie als klant kom je bij mij over als een Proffesionele en gediplomeerde hondentrimster, vind dit eerlijk gezegd wat slecht en hoop dat je hier goed over na denkt gezien je geen goede naam krijgt onder de trimwereld bij jou in de omgeving....
Ik hoop dat ik geen gelijk heb en dat je bedoeling anders is.
heb nu ook al het hele jaar één(stage dicht en geen werk voor mij op die dag) dag vrij door de weeks waardoor ik steeds denk ik zou nu ook hondjes kunnen trimmen.