Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
veerledec schreef:Er staan drie voorbeeldbrieven op de vorige pagina, en alledrie met fouten. Waarvan 2 een dikke fout in de eerste zin bevatten....ik ben geen werkgever, maar ik lees niet eens meer verder eerlijk gezegd. Die van Woods ziet er overigens inderdaad netjes uit en is qua grammatica ook wel bijna helemaal in orde. Maar misschien toch wel verstandig om je brief dus even na te laten lezen door iemand?
woods schreef:Sinds 1 maart 2008 ben ik fulltime in dienst getreden
woods schreef:In de toekomst zou ik graag mijn kennis en vaardigheden op het gebied van VvE Beheer uitbreidden
Citaat:Betreft: Uw Search Agent Communicatieve en administratieve duizendpoot zoekt leuke baan
Geachte mevrouw Nuage,
Er zijn de afgelopen 14 dagen geen nieuwe vacatures geplaatst, die geheel voldoen aan het door u opgegeven zoekprofiel. Wij adviseren u om de zoekcriteria enigszins aan te passen.
Klik hier om uw Search Agent te wijzigen.
Huidige instelling Search Agent: Communicatieve en administratieve duizendpoot zoekt leuke baan:
Regio: Noord Holland
Hoogst genoten opleiding: HBO
Functiegroep: Administratief/Secretarieel, Automatisering/internet, Call centre/receptie
Branche: Automatisering/IT, Reclame/communicatie/media
Salaris: EUR 1750 - EUR 2500, EUR 2500 - EUR 3500
Uren: 24 - 32 uur, 32 - 40 uur
Opleidingsrichting: Communicatie/pr
Dienstverband: Vast, Detachering/Interim
Functienaam: administratief medewerker, communicatiemedewerker, customer service medewerker, helpdeskmedewerker, casemanager
Werkervaring: 3-5 jaar
Met vriendelijke groet,
NationaleVacaturebank.nl