Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Doe dan wel niv. 4, maar het duurt altijd zo lang
en ben nu dus lekker klaar en werkzaam in een verzorgingshuis ( waar ik al 5 jaar werk ) en in de thuiszorg gestart vanuit het verzorgingshuis is erg leuk combineren zo
xWhitneyx schreef:Zo is al weer poosje geleden dat ik hier ben geweest , ik heb mijn opleiding voor Verzorgende dit jaar behaalden ben nu dus lekker klaar en werkzaam in een verzorgingshuis ( waar ik al 5 jaar werk ) en in de thuiszorg gestart vanuit het verzorgingshuis is erg leuk combineren zo
IK weet dat ik ook altijd lang op mijn boeken moest wachten ,
je hebt ze wel al betaald?
IK moet mijn boeken nog maar eens op internet zetten want zou zonde zijn om ze zo te laten liggen terwijl ze nog zgan zijn ...
Jenny21 schreef:Laatst was ik op een informatie avond van school. Daar vertelde ze dan er zo'n groot probleem bij de leerlingen was met het rekenen??
Hoe zit dat bij jullie? Is dat echt zo lastig? Ik ben nou niet bepaald een ster met rekenen...
stonden echt dingen in dat ik dacht van "huuuuhhh???" en ik heb VMBO-T gedaan (en zelfs nog een jaar Havo)... volgend jaar moet ik een 'echte' rekentoets doen. Die moet je halen anders mag je geen medicijnen geven..
ben benieuwd.
Kytha schreef:Jenny21 schreef:Laatst was ik op een informatie avond van school. Daar vertelde ze dan er zo'n groot probleem bij de leerlingen was met het rekenen??
Hoe zit dat bij jullie? Is dat echt zo lastig? Ik ben nou niet bepaald een ster met rekenen...
wij kregen afgelopen jaar een oefentoets rekenen, en er was serieus niemand in de klas die een voldoende hadstonden echt dingen in dat ik dacht van "huuuuhhh???" en ik heb VMBO-T gedaan (en zelfs nog een jaar Havo)... volgend jaar moet ik een 'echte' rekentoets doen. Die moet je halen anders mag je geen medicijnen geven..
ben benieuwd.
(op TL niveau) Maar je moest het echt even door hebben, een paar bij ons in de klas vonden het heel moeilijk de andere hadden het zo af dus is echt wel verschillend
Dit jaar krijgen we volgens mij de echte toets, daar ga ik tenminste van uit