Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

voor iedereen die er even door heen zit en die afgewezen is.

En natuurlijk heel veel succes!
vond het alleen erg apart. Nauwelijks uren en een behoorlijk takenpakket? Irritant dat je de persoon die je probeert te bellen niet te pakken krijgt.
Succes ladies!! 

Dat heeft me wel echt goed gedaan, had ik echt nodig na zoveel afwijzingen voor een stage. Degene met wie ik toen gesprek had heeft ook ongevraagd naar mijn vrijwilligerswerk gebeld om te vragen naar mij. Vond ik ook wel een beetje raar, maar gelukkig zijn ze super positief over mij en heeft het dus alleen maar geholpen 
voor iedereen die het even nodig heeft. Dimple schreef:Oké, jullie mening.......... lees even mee met onderstaande zin
Alleen inschrijvingen met motivatie zullen in behandeling genomen worden. Onderdeel van de procedure is dat de organisatie via de mail om een cv vraagt.
En laat me weten hoe jullie dit interpreteren.
Ik ben benieuwd wat jullie zouden opsturen bij het solliciteren op deze functie.
Anneert schreef:Dimple schreef:Oké, jullie mening.......... lees even mee met onderstaande zin
Alleen inschrijvingen met motivatie zullen in behandeling genomen worden. Onderdeel van de procedure is dat de organisatie via de mail om een cv vraagt.
En laat me weten hoe jullie dit interpreteren.
Ik ben benieuwd wat jullie zouden opsturen bij het solliciteren op deze functie.
Staat dit in een vacaturetekst? Ik zou gewoon mijn motivatie en CV op sturen, vind het erg vreemd dat dit zo in een tekst zou staan...
LEES dat soort stierepoep nou toch effe voordat je het op het internet smijt!
maar dat wisten jullie al
. 
. Ik heb nu 2 sollicitaties lopen, en dit is mijn laatste maand WW. Overigens is die WW ook niet toereikend voor mij nu, maar heel veel lever ik er ook niet op in. Ik hoop dat ik snel iets echts vind zodat ik lekker kan leven en een eigen plekje om te wonen kan vinden