Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gelukkig heb ik wel erg streng nagekeken, volgens mij geeft het correctiemodel ook niet alle juiste antwoorden én komt er hopelijk nog een fijne N bovenop straks! MarlindeRooz schreef:Ik doe havo.
Ik heb heeel globaal en streng nagekeken en ik heb tussen een 4.8 en een 5.8.
Ik had nauwelijks geleerd maar ik ben op zich wel goed in geschiedenis.
Caaroo schreef:Ik rustig aan het nakijken... Dit goed... dit goed... dit ook goed... 43 punten! Lekkeeeer! Hoe veel punten zijn er in totaal eigenl- oh.![]()
Ik heb vanmorgen dus een spetterende 4,9 gehaald.Gelukkig heb ik wel erg streng nagekeken, volgens mij geeft het correctiemodel ook niet alle juiste antwoorden én komt er hopelijk nog een fijne N bovenop straks!
Sunneva schreef:Caaroo schreef:Ik rustig aan het nakijken... Dit goed... dit goed... dit ook goed... 43 punten! Lekkeeeer! Hoe veel punten zijn er in totaal eigenl- oh.![]()
Ik heb vanmorgen dus een spetterende 4,9 gehaald.Gelukkig heb ik wel erg streng nagekeken, volgens mij geeft het correctiemodel ook niet alle juiste antwoorden én komt er hopelijk nog een fijne N bovenop straks!
Bidden en hopen en schreeuwen om die hoge normering
dus ik hoop op een hoge normering en soepele correctors.. Een 5.5 zou leuk zijn maar een 5 is oké. Ik had uitgerekend dat als ik nu een 3.5 haalde en voor kunstgeschiedenis een en biologie een 5 ik nog een 5.9 gemiddeld had
(tot nu toe ongeveer vier 7ens gehaald)
Maar toch niet verkeerd