Ik slaap normaal na me nachtdienst van 8 tot half 2, en dan van half 6 tot kwart voor 10.
Nu heb ik vandaag weinig geslapen, van 8 tot kwart voor 12 en dan van kwart voor 6 tot kwart voor 10. Ga morgenochtend gelijk door naar stal, dan naar het huis van me ouders om m'n spullen en kat op te halen (verbleef daar 2 weken omdat me ouders op vakantie zijn) dus zal wss pas rond 11e een keer thuis zijn. Dan probeer ik lekker door te slapen tot ergens in de avond.
Maar goed, ben weer aanwezig, 2/3
Patiënt die voor een hoop drukte en onrust zorgde zowel overdag als s'nachts is gister overgeplaatst, vannacht erg rustig gehad dus hopelijk de komende 2 nachten ook
Stel je gerust stelt niks voor dat BHV gewoon een beetje actief meedoen en zorgen dat je de oefeningen goed uitvoer. Heb in februari alweer herhaling nummer zoveel gehad van BHV.
heb dinsdag de praktijk, dus moet vannacht echt die theorie afmaken
pff das niet veel maud! ik lag er vanmorgen om kwart voor 12 in, werd om tien voor 4 wakker tot iets voor half 5 en toen doorgeslapen tot kwart voor 9.
Ooh heerlijk!! Zit nu rtl late night te kijken...even bijkomen
Mijn ouders zijn op vakantie.. Dus buiten dat ik mijn gezin draaiend moet houden. Ben alleenstaande moeder van een dochter van 6. Oppas zien te regelen etc. Heb ik nog een paar honden kippen paarden extra erbij :p. .. Dus gun mezelf ook geen rust.