Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij stond op doel toen Nederland in 1988 Europees kampioen werd. Veel voetballers komen uit het onderwijs trouwens. Geloof dat van Breukelen ook een achtergrond als docent heeft. Er zijn ook meer oud-profvoetballers die tegenwoordig her en der spreken. Veelal ook over hun carrière en het zwarte gat daarna, maar denk dat je aan van Breukelen wel leuke gastspreker hebt gehad?
Goof schreef:Hadden jullie dit topic al meegekregen?
[STW] Docenten en ouders, wat vinden jullie van passend onderwijs?
Na een ietwat lastige communicatie tussen mij en mn mentor (zij was er telkens niet of het kwam net niet uit wanneer ik belde), weet ik dat ik mag stage lopen in groep 7/8. Ik heb er zin in! Volgende week maandag beginnen! Cyella schreef:savasan schreef:Op het fontys Tilburg wordt er wel aandacht aan stemgebruik besteed! Welgeteld 1 uur in je eerste jaar. Het mag van mij wel veel meer zijn, ik merk nu al dat sommige klasgenoten het niet lang volhouden en dan zitten we in het 4e jaar!
Wat voor een opleiding doe je dan daar? Want ik zit ook op het Fontys in Tilburg.
Ik grapte al dat mijn vriend vanavond wel veel ziekmeldingen zal hebben bij voetbaltraining. 
beterschap!
Maar verder loopt het allemaal fijn, van een deur die dichtgesmeten wordt ben ik ook helemaal niet onder de indruk, tot ergernis van sommige leerlingen