Het water loopt recht, dus ik denk dat de weg omhoog loopt
Pacific
Geplaatst: 08-11-14 14:00
Volgens mij is de horizon bij de tweede scheef inderdaad, water loopt schuin naar linksboven namelijk. Edit: of dat komt door de hoek waaruit je gefotografeerd hebt... Naja
Verder heb ik er geen verstand van en laat ik het over aan de anderen Vind vooral de eerste foto erg mooi, fijne sfeer!
Dankjewel allemaal! Ik vind de eerste ook wel heel gaaf ja. Zal zo eens de andere foto's doen.. Ben het inderdaad met jullie eens dat twee hem niet is. Maar soms moet je er pas later naar kijken/door anderen ernaar laten kijken.
Ik vind de tweede best iets hebben, maar het water is net iets te veel water, als je begrijpt wat ik bedoel, dat is wel jammer. Maar zoals je zegt, zelf kun je dat niet goed zien!
Pacific
Geplaatst: 08-11-14 17:53
Mm.. Cadeau's bedenken blijft lastig! Een goede vriendin van mij is bijna jarig, heb ik hier eerder ook al aangehaald. Wilde samen met haar een strandrit gaan maken maar €32 p.p. vind ik echt te duur . Mijn ideeën voor een origineel cadeau wat ze ook leuk vindt zijn nu wel op... Heb nog precies een week
Vind ik zelf inderdaad ook echt heel erg lastig Gerbrich! Misschien kan je iets lekkers voor haar maken, een leuke foto van jullie in een leuk fotolijstje en haar uitnodigen om samen een keer naar de bios te gaan? Dan kom je op rond de 20/25 euro uit. (Hier is bios met CJP 8 euro p.p) Ik vond mijn fotolijstje incl. foto in ieder geval erg leuk!
Wil je het dan origineel? Je kan niet heel veel origineels krijgen voor weinig geld vrees ik. Of je gaat naar een soort klimhal, uit eten bij een pizzaria (heb je hier voor 12 euro pizza of zo), gaat een beetje DIY'en. Mij lijkt het vooral voor de gezelligheid en niet voor persé het originele haha. Maar ik ben daar tegelijk ook weer heel gemakkelijk in.