Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ghostattack schreef:Heel hard staren naar de vraag en de gegevens en dan denken: Huh? Hoe dan?! Meestal laat ik het dan open en ga ik verder met de volgende. Ik hoop wel dat we genoeg tijd hebben, al zijn het maar 22 vragen.
Ik ga voor 7.5! Okee.. Misschien toch niet. Een 6 is ook goed, maar een 6.9 of hoger zou leuker zijn
Maar ik denk wel dat we genoeg tijd hebben. Memories schreef:Ghostattack schreef:Heel hard staren naar de vraag en de gegevens en dan denken: Huh? Hoe dan?! Meestal laat ik het dan open en ga ik verder met de volgende. Ik hoop wel dat we genoeg tijd hebben, al zijn het maar 22 vragen.
Ik ga voor 7.5! Okee.. Misschien toch niet. Een 6 is ook goed, maar een 6.9 of hoger zou leuker zijn
Nou dat moet haalbaar zijn toch! Ik laat soms ook wel in eerste instantie iets open, maar dan kijk ik er later nog een keer naar want leeglaten vind ik zo zonde. Zal niet de eerste keer zijn dat ik later nog op een geniaal inzicht komMaar ik denk wel dat we genoeg tijd hebben.
Meestal heb ik inderdaad op een later moment wel een
momentje.
ik denk dat ik veel punten daarmee laat liggen.Destination schreef:Was die eerste bron die met de democraten die de reconstructie afwezen? Daar had ook geen idee bij.
Tot nu toe maar 63 klachten, valt me mee.
Ayla schreef:Destination schreef:+1Ik ben niet blij met het geschiedenis examen. Veel te veel inzicht
Hopen op een voldoende.. idd heel veel inzicht en heel veel onderwerpen kwamen ook helemaal niet aan bod..