Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hopelijk knap je snel weer op, beterschap!

Structureel meer uren, lekker op mijn eigen school en in de bovenbouw, mooie afwisseling met mijn groep 3 en de kleuters! 
Vrijdag kijkt een tweede corrector het na, ben benieuwd.
Op mijn opleiding had ik de luxe dat we standaard logopedie kregen, in het eerste jaar al dacht ik. Daarna heb ik nog een individueel traject gevolgd, omdat ik met mijn stem in de 'gevarenzone' zat. Er blijken toch best veel mensen uit te vallen in het onderwijs vanwege problemen met de stem. Logisch ook wel, want je bent er enorm van afhankelijk... Elke dag last van je keel lijkt me dan ook niet best, Jacqueline
De huisarts kan je doorsturen naar de logopedist 
savasan schreef:Op het fontys Tilburg wordt er wel aandacht aan stemgebruik besteed! Welgeteld 1 uur in je eerste jaar. Het mag van mij wel veel meer zijn, ik merk nu al dat sommige klasgenoten het niet lang volhouden en dan zitten we in het 4e jaar!
) maar meer ook niet.. Goof schreef:Ik had vanmiddag studiemiddag, we hadden 3 lezingen, waarvan 1 van een bekende voetballer. Zijn naam zei me niets wat mijn collega's verbaasde dus die hebben me eerst even uitgelegd wie de beste man eigenlijk was die daar zijn praatje kwam houden hehehe. Erg hoor.
Welke voetballer was dat Goof?
Niet dat ik verstand heb van voetbal maar toch. Beterschap Goof!