Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xlisza schreef:Wat jammer dat het niets was Birgit!
Balen dat je er 2 niet gehaald hebt MyHorseGirl. Zo te lezen zijn de ouders overal hetzelfde, voor de tentamenweek zegt mam altijd nou veel geleerd dat moet goedkomen, als ik dan een tentamen niet gehaald heb, is het gelijk dat ik er te weinig aan gedaan heb..maargoed.
Je kan volgens mij altijd met je P naar de uni (ook als je deze in het tweede jaar pas haalt).
MyHorseGirl schreef:Geen vakantie gehad??? Wat naar! Moet er niet aan denken geen vakantie te hebben. Zit je op de uni dat je geen vakantie hebt?
De vraag over met m'n P vroeg ik omdat ik laatst heb gehoord dat dit het laatste jaar is dat je met je P naar de uni kunt.. Weten jullie hier iets van?
Menino schreef:MyHorseGirl schreef:Geen vakantie gehad??? Wat naar! Moet er niet aan denken geen vakantie te hebben. Zit je op de uni dat je geen vakantie hebt?
De vraag over met m'n P vroeg ik omdat ik laatst heb gehoord dat dit het laatste jaar is dat je met je P naar de uni kunt.. Weten jullie hier iets van?
volgend jaar ook nog, volgens mij.... Daarna willen ze het misschien gaan stoppen, maar dat is nog niet zeker en ook niet wanneer dat ingevoerd gaat worden...
domixXx schreef:Ik dacht dat dat voorstel er al doorheen was, ook wat betreft stufi in de masterfase en zo.Tja het wetsvoorstel voor afschaffen stufi ligt er ook nog dacht ik zo..
Zo ik ben ondanks mijn nog steeds verdwenen motivatie toch lekker bezig voor school.
Zijn jullie ook al zo toe aan de zomervakantie? Ik wel...
_Summerly_ schreef:Wat fijn, Marsu. Gefeliciteerd! Zou je nu ook het traject versneld af kunnen maken?domixXx schreef:Ik dacht dat dat voorstel er al doorheen was, ook wat betreft stufi in de masterfase en zo.Tja het wetsvoorstel voor afschaffen stufi ligt er ook nog dacht ik zo..
Zo ik ben ondanks mijn nog steeds verdwenen motivatie toch lekker bezig voor school.
Zijn jullie ook al zo toe aan de zomervakantie? Ik wel...
Grappig, ik heb mijn motivatiedip een paar maanden geleden al gehad en ik ben nu extreem gemotiveerd om voor m'n tentamens te leren en van de zomer al te beginnen aan mijn Supervised Reading List voor Latijn voor volgend jaar.Zeker sinds ze gisteren de studiegids online gegooid hebben.
domixXx schreef:Eerder de maart-april-dip.De bekende februari dip?
@suus_pepper, laatste maanden zijn bij mij meestal ook een dipje. Ik vind het verstandig dat je de tijd die vrij komt (als je klaar bent met rijles) aan je zelf besteed. Ontspanningstijd is echt nodig als student zijnde. Ik heb nog nooit zoveel stress gehad als in dat eerste jaartje hoger onderwijs.
Mijn motivatie begint ook weer terug te komen. Voor sommige dingen loop ik zelfs al weer voor