Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dipjes zijn stom
ik heb echt m'n ritme nodig!
lief he.. dus er een briefje uitgedaan
Zet wel even de toon ofniet? lotteElb schreef:Vandaag m'n eerste dag.... ENG/raar!?!
Ik had een ander beeld van het bedrijf, dacht namelijk dat hun alleen studenten koppelden aan bedrijven maar bleek dat ze daar zelf ook dingen ontwierpen. Ze leek vrij positief over me en ze gaan overleggen of ik eventueel bij hun zelfs intern (!) een stage kan doen. Ben benieuwd!! 

Zwolle is een beetje ver. polly26 schreef:en 14 oktober sollicitatie bij de post vind ik wel lang dure,
bijna een maand wat zouden jullie doen?
Bedoel je misschien te schrijven dat je op 14 september een sollicitatie per post hebt verzonden? Als je nog geen ontvangstbevestiging hebt gekregen kun je misschien even bellen om te vragen of ze het in goede orde hebben ontvangen en wanneer je een reactie kunt verwachten. 
Duhelo schreef:ik ben al anderhalve maand thuis ondertussen, en het enige dat ik aangeboden krijg is winkelwerk (met weekends dus) of productiewerk in een fabriek (wat ik niet wil)
en als er dan een winkel tussen zit waarvan ik zeg van, ja, oke, lijktr me wel iets, hoor ik er niks van terug
Mag het opnieuw doen hoor
maar 10-16 uur is zo weinig..