Duhelo schreef:ik ben al anderhalve maand thuis ondertussen, en het enige dat ik aangeboden krijg is winkelwerk (met weekends dus) of productiewerk in een fabriek (wat ik niet wil)
en als er dan een winkel tussen zit waarvan ik zeg van, ja, oke, lijktr me wel iets, hoor ik er niks van terug
1,5 maand is niks. Ik zit al bijna 10 maanden thuis.
Solliciteren is op dit moment gewoon een obsessie, als ik een dag niet gezocht heb voel ik me al schuldig. De spaarrekening is nu definitief aangebroken om mijn paarden te kunnen betalen dus de tijd dringt. Door motivatie en energie gebrek heb ik vrijdag mijn laatste toets ook niet gehaald, scoorde een 5 ...nee dat staat niet zo netjes tussen al die 8 en 9 ens.
Mag het opnieuw doen hoor
Van het weekend gereageerd op 2 functies in Zwaag . Maandag werd ik al direct gebeld met de mededeling dat ik te ver weg woonde. het bedrijf zocht mensen die op de fiets konden komen omdat ze in het verleden veel problemen hebben gehad met werknemers die een kapotte auto hadden, in de file stonden en vertraging hadden bij de NS. Gelukkig vond degene die mij belde (UZB) het al net zo belachelijk als ik. In mijn ogen waren dat gewoon ongemotiveerde werknemers die s'cohtends hun bed niet uit konden komen(fucntie in wisseldiensten). Ik zou er denk ik ong 20 a 30 minuten over doen met de auto. Bedrijf was de Lidl.
Gisteren een reactie gedaan bij een groot catering bedrijf. Wel voor 2 dagen maar omdat het bedrijf zo groot is zag ik dat wel zitten.
Heb er geen ervaring in maar lijkt me wel heel leuk.
En ik heb mijn cv nog geplaatst op CVpresentatie.nl