Gefeliciteerd Nina! Gerbrich, wat deden jullie bij Gym? Trouwens heel goed! Hebben jullie ook ineens boven het snel antwoorden vakje, een tekstje staan van, volg dit topic niet meer?
Er loopt een topic over dat mensen het irritant vinden dat nieuwkomers niet weten hoe stipjes zetten werkt en daarom continu oneliners als 'ik volg' of 'stipje' posten. Dus hebben ze dit doorgevoerd.
We moesten de halve draai doen met de mini trampoline Kim! Ben ook heel blij met beide cijfers!
En dat valt dan mee Dees, als je een vijf verwacht! Een zeven is netjes!
Vervelend Ilse! Wat ging er mis? Goedzo Gerbrich! Turnen en dat soort dingen vind ik echt geweldig, ben er ook redelijk goed in Dat is altijd fijn Dees
Je hebt bij onze school 3 richtingen om te doen, ondernemen, wetenschap en kunst. Ik zit nu in kunst en ga aanstaande week een week meelopen met wetenschap. Dit heb ik vorig jaar ook overwogen, maar niet gedaan omdat dat mijn eerste jaar op die school was, en ik dan in een andere klas zou komen te zitten. Nu blijf ik gewoon in dezelfde klas zitten, en ik vind de kunstvakken gewoon niet meer zo leuk.. Het tekenen en het creatief bezig zijn vind ik nog steeds erg leuk, maar de kunstvakken niet meer zo. Het voelt meer als een verplichting dan iets dat ik erg leuk vind, ik ga bijvoorbeeld liever dansen in die tijd oid. En ik denk als je dat gevoel hebt, je er mee moet stoppen. En wetenschap zou ook beter bij mijn profiel passen, en de studierichtingen die ik interessant vind. Maar goed, ik ga dus een weekje meelopen Dan heb ik ipv de kunstvakken (dat is 10u extra in de week btw) wetenschap vakken krijgen
Zeker doen Nikki! Kunst lijkt mij ook niks, nu houd ik sowieso niet van creatief bezig zijn maar ik kan me inderdaad heel goed voorstellen dat het een verplichting gaat worden in plaats van gewoon een hobby. Ben benieuwd wat je van de richting wetenschap gaat vinden! Laat je het ons weten?
Nikki ik ben al niet zo goed in wiskunde en er waren echt hele ingewikkelde vragen waar je lang de tijd voor nodig hebt om goed na te kunnen denken en dat hadden we niet maarja volgende keer beter!
Gefeliciteerd Nina!! ik had een 4,2 voor frans pe leuk nikki!! ik ben ook niet zo goed in wiskunde dus ik kan je niet helpen ilse jullie gaan echt snel ik kan het niet bijhouden sorry voor iedereen waar ik niet op reageer