Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar iemand uit mijn klas moet er nog 6, dus ik vind mezelf niet zo heel erg zielig 
ik heb normaal eigenlijk nooit zoveel moeite met geschiedenis maar ik vond het zo moeilijk! Er kwamen amper begrippen of iets in voor en het was meerendeel inzicht. Ik heb bij een paar vragen maar gewoon wat ingevuld omdat ik het niet wist.. Ik ga zo klagen, heb ik nog niet eerder gedaan. Ik hoop op een hoge normering vanwege de 5,5 norm, sta wel een 7 voor geschiedenis.
vanmiddag ga ik kunstgeschiedenis leren en morgen hoop ik biologie in m'n hoofd te kunnen stampen en nog een oefenexamen te maken.
Ik heb deze week nog wiskunde, Engels en aardrijkskunde
Vorige week had ik biologie, tekenen en Nederlands DPTomboy schreef:Pff genoeg natuurkunde voor nu, eerst maar even ponyknuffelen..
Lang leve binas is nu mijn mottoin de hoop dat dat mij gaat redden
en dan maar puntjes sprokkelen en zo een voldoende halen (hoop ik...)
Ayla schreef:Ik vond geschiedenis echt bijna niet te doenik heb normaal eigenlijk nooit zoveel moeite met geschiedenis maar ik vond het zo moeilijk! Er kwamen amper begrippen of iets in voor en het was meerendeel inzicht. Ik heb bij een paar vragen maar gewoon wat ingevuld omdat ik het niet wist.. Ik ga zo klagen, heb ik nog niet eerder gedaan. Ik hoop op een hoge normering vanwege de 5,5 norm, sta wel een 7 voor geschiedenis.
Riraito schreef:Bij natuurkunde gewoon kijken over wat soort vraag het gaat. Je hebt allemaal verschillende delen in binas voor die formules. Gaat het over een versnelling? Dan een formule met de a opzoeken. Snelheid? Een v. Zo doe ik het en dat lukt nog redelijk
En ze dan wel invullen (al is het met verkeerde getallen), want daar krijg je punten voor. Als ik t echt niet weet doe ik zoveel mogelijk formules opzoeken en invullen die met het onderwerp te maken hebben + (goed de theorie bedenken/evt. een tekening maken etc.) en van toepassing zijn, soms kom je dan ineens op ideeën!
Memories schreef:Riraito schreef:Bij natuurkunde gewoon kijken over wat soort vraag het gaat. Je hebt allemaal verschillende delen in binas voor die formules. Gaat het over een versnelling? Dan een formule met de a opzoeken. Snelheid? Een v. Zo doe ik het en dat lukt nog redelijk
Dat helpt welEn ze dan wel invullen (al is het met verkeerde getallen), want daar krijg je punten voor. Als ik t echt niet weet doe ik zoveel mogelijk formules opzoeken en invullen die met het onderwerp te maken hebben + (goed de theorie bedenken/evt. een tekening maken etc.) en van toepassing zijn, soms kom je dan ineens op ideeën!
Soms heb je idd 'te weinig' gegevens voor je gevoel, maar dan is het dus meestal dat je iets moet beredeneren dus dan ga ik maar gewoon heel hard nadenken