Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:14

Dell :')

Sorry, maar dat doet me denken aan dat Singles grapje
"Met wat voor auto rij jij Stella?"
"Een rode"
"Nee, welk merk?"
"Zeg dat dan, een OOO"
"?"
Image: logo van Audi

Gewone pc versie hier zeg maar, dus de standaard windows en explorer applicaties, gewone pc (dus geen laptop). Met de layout is hier dus alvast niks mis.

Zooist

Re: Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:15

Als ik thuis ben zal ik proberen om van die html blokken een printscreen te maken.

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:16

Krijgen we "gezellig" allemaal een hoge bloeddruk van mijn website. Stuitermomentje? -O- Nee toch maar niet...

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:18

Ik kan er denk niet heel veel aan toevoegen, ik kan geen pagina toevoegen omdat ik geen paarden bedrijf heb, ik zie wel jou printsscreens gewoon zoals jij ze heb geplaatst als ik je site doorloop. Geen rare andere dingen..

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:19

Kan het zijn dat wordpress niet op mac werkt?
Want ik zie voordat ik doorlink naar de html eerst een tijdje het logo van wordpress in beeld.
Gisteren heb ik hem daar eerst uit weg gehaald omdat ik dacht dat ik iets verkeerd ingedrukt had, maar nu zag ik het weer.

Ondanks alles voel ik me wel erg welkom hoor.... elke keer staat er: Welkom Voornaam Achternaam.....

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:21

Klopt het dat je "zoek" functie nog niet goed werkt?
Dat ik wil zoeken op bijv stallen en instructie en dit dan niets doet?

Sorry als ik dubbele dingen zeg, zit op mijn werk, en heb voor deze post de hele tijd op telefoon mee gelezen. Heb nu de beschikking over computer.
Edit: Als ik gelijk op de begin pagina stallen en instructie aanvink, dan krijg ik ze wel, doe ik dit op de pagina waar alle bedrijven staan, dan werkt het niet bij mij.
Hoop dat het zo duidelijk is? :+
Laatst bijgewerkt door wendy1987 op 20-02-13 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:25

Heb niet alles gelezen en bijgehouden, maar wordpress werkt prima op een mac dus daar kan het niet aan liggen Zooist.

Toen ik gister het bedrijf aan maakte bij equigids, ben ik wel een ding tegen gekomen wat niet zo handig is. Het logo ziet er in het overzicht goed uit. Maar als je er op klikt dan is hij vervormd. Bij paardenhotel ekenrode.
Weet niet of het vaker voor komt?

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:26

Ik zoek ook tevergeefs hoe de wedstrijd voor de waardebon precies werkt (voorwaarden) en hoe lang deze loopt.

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:36

Zoekfunctie lijkt hier wel goed te werken :j Maar kan ook geen bedrijf aanmaken, of je moet accessoires willen :Y) :')

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:39

Oh en even een *\o/* momentje; ik ben door de voorselectie van een bedrijf! 9 maart loopt mijn contract af en zou 11 maart kunnen beginnen als het gesprek vrijdag goed gaat!

Heb een telefonische sollicitatie ongeveer gehad, heel leuk gesprek gehad! Dus vrijdag daar op gesprek en pffff hoop zo dat het wat gaat worden! Als ik niks vind kan ik m'n studie niet betalen.. :\

Dus in ieder geval, jeuj momentje! Duimpjes draaien maar *\o/*

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:40

Super Mear, veel succes.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:42

Och jeetje...ik duim voor je hoor, wel strakke planning als dat zo gaat lukken +:)+

Ik had het vooral ook handig gevonden als er bij het logo invoeren stond om welke maat het gaat.

Heb nu maar adhv een printscreen en Paint vastgesteld dat het 170x170 is en heb daar maar wat voor gemaakt, ziet er wel acceptabel uit zo :)

Er zijn wel nog weinig beoordelingen zeg, hopelijk vult dat snel aan.

Ik heb maar het instap pakketje genomen, heb toch geen FB enzo en eerst maar eens kijken of het een beetje gaat lopen :P

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:46

Kaaaren schreef:
Toen ik gister het bedrijf aan maakte bij equigids, ben ik wel een ding tegen gekomen wat niet zo handig is. Het logo ziet er in het overzicht goed uit. Maar als je er op klikt dan is hij vervormd. Bij paardenhotel ekenrode.
Weet niet of het vaker voor komt?

Hoe bedoel je dat kaaaren? Als ik namelijk op jouw pagina kijk ziet het er goed uit? Het is belangrijk dat je geen rechthoekige afbeelding inplakt, want dat wordt wel vervormd.

wendy1987 schreef:
Klopt het dat je "zoek" functie nog niet goed werkt?
Dat ik wil zoeken op bijv stallen en instructie en dit dan niets doet?

Sorry als ik dubbele dingen zeg, zit op mijn werk, en heb voor deze post de hele tijd op telefoon mee gelezen. Heb nu de beschikking over computer.
Edit: Als ik gelijk op de begin pagina stallen en instructie aanvink, dan krijg ik ze wel, doe ik dit op de pagina waar alle bedrijven staan, dan werkt het niet bij mij.
Hoop dat het zo duidelijk is? :+

Volgens mij is dat een soortgelijk probleem wat foxy ook ervaart? Kennelijk werken die knoppen niet goed.

foxy80 schreef:
Ik zoek ook tevergeefs hoe de wedstrijd voor de waardebon precies werkt (voorwaarden) en hoe lang deze loopt.

Ik moet daar nog iets voor opstellen. Ik moet nog een einddatum verzinnen :')

Leuk Maer! Wat voor functie is het?

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:48

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:49

Klantenservice :+ Lekker simpel :=

Maar geld is geld, en heb het toch nodig :D

Overigens werkt je zoekfunctie wel goed hier, ook met verschillende knoppen. Krijg ik netjes wat ik opvraag :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:51

Ik zie ook dat het logo van Kaaaren netjes is, totdat je het aanklikt, op de "meer info" pagina wordt het ineens vervormd, zeg maar zijdelings in elkaar gedrukt, er vindt iets van compressie plaats.

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:53

omg ik krijg net een reactie van de websitebouwer. Uiterst onbevredigend kan ik je zeggen! Eigenlijk zegt hij gewoon dat het waarschijnlijk komt doordat ik zelf dingen heb aangepast. Nou die knoppen heb ik helemaal niet gemaakt! En alsof ik iets aan die pagina's heb gedaan waar je een bedrijf kunt toevoegen en kunt bewerken.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:54

Argh?! -O-

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:56

Wat ben ik blij dat Marcel zelf website's maakt en onze hele site dus heeft gemaakt. Als er iets niet klopt, maakt hij het gewoon. Maar ook voor zijn andere bedrijf (Dus in websites maken) is hij altijd bezig, soms tot 12 uur snachts := Hij lost altijd alles netjes op. Maar dat lijkt mij idd ook logisch als dat je werk is. Ik snap dat niet alles gelijk hup opgelost kan zijn, maar dat ze zeggen dat jij dan gesleuteld zou hebben is wel weer erg vreemd.. Rare mensen zijn er soms..

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-13 18:00

Hihi F5 F5 F5. Heerlijk die laatste pagina's. Zo tussen de dingen door af en toe even mee lezen.

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 18:01

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 18:03

holly schreef:
Hihi F5 F5 F5. Heerlijk die laatste pagina's. Zo tussen de dingen door af en toe even mee lezen.

Werkvulling voor mij.. Het is stil op de praktijk, dus kan ik mooi andere site bekijken ed :j

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 18:04

dat zoeken op verschillende ondernemingen? Bij mij niet iig :n rest lijkt wel te werken.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 18:04

Bij mij wel, heb hem al een paar keer gebruikt op de zoekwoorden Barefoot en boomloos en op allebei vindt hij mij dus dat is wel netjes :)

Ik mis nu wel een beetje Facebook ofzo om mensen aan te moedigen een recensie te schrijven :P

Hoe ga je trouwens om met negatieve recensies?

Ook onder klanten zitten niet alleen aardige en correcte mensen natuurlijk en dat kan een bedrijf onterecht flink schaden... heb je als bedrijf wel de mogelijkheid om te reageren op een negatief commentaar? :)

anoniem45673

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 18:05

Yep ik kan gewoon zoeken, bij mij werkt het. Ook zover het kan kan ik gewoon overal op klikken en een bedrijfspagina aanmaken (dat heb ik overigens niet gedaan). Vallen paardenbakken en het verkopen van polyvlokken e.d. eigenlijk ook onder bedrijven van equigids? Of is dat er tever vanaf?