Hoe hoog moet je eigenlijk springen op de intake? Tis namelijk al eeuwen geleden dat ik heb gesprongen
Bizzybijtje schreef:Hoe hoog moet je eigenlijk springen op de intake? Tis namelijk al eeuwen geleden dat ik heb gesprongen Stelt niks voor, kruisje van 30cm.
inderdaad in de brief stond; bereid je voor op een meter parcours. dus ik neem Cas mee die doet alles .. moet je 2x over een kruisje en thats it
Nee volgens mij moet je paard het gewoon kunnen, dat het daarom in de brief stond Maar heb er al zin in. Morgen springen met Mercury he Iris
Dankjewel Ik vond het wel grappig klinken, verwacht je een 1 meter parcours, neem je je springpaard mee, sta je daar. Oh
Ik zit maar een beetje de administratie te doen, wat het kost, wat ik nodig heb, wat ik krijg enz.. Haha kan ik ook nog gaan doen, boekhoudenOh heb net de paarden binnen gezet en mijn pony staat zo lekker te boeren té veel eten haha wat een beest
vandaag de intake gehad voor de horse en wildlife, en moet zeggen dat ik er erg positief over ben. er waren ook heel veel hbo ers op intake vandaag.
Ja viel wel mee. Mijn rijden was echter waardeloos omdat ik a. Zo gestresst als wat was en b. Op een totaal vreemd en ietwat groot paard zat. Maar goed, ben gewoon toegelaten, dus maakt niet uit.