Ook ik ben werkzoekende. Ben vorig jaar afgestudeerd in Diergezondheid en Welzijn. Daarna via het uitzendbureau in de horeca gewerkt, verhuisd, in een bar gestaan en nu op een handelsstal paarden trainen. Maar ondertussen nog opzoek naar een leuke functie. Maar het lukt nog niet zo goed, krijg vaak te horen dat ze iemand hebben gevonden met meer ervaring.....
Ik zag gister een advertentie in een krant staan, heb meteen een brief met cv gestuurd en vandaag werd ik al teruggebeld. Vrijdagochtend heb ik een sollicitatiegesprek
Oh maar ik bedoelde ook echt niet écht dat het makkelijker is hoor om een baan te vinden als je werkloos bent! Zeker in deze tijd is het volgens mij steeds moeilijker om iets te vinden. Was als een grapje bedoeld, want ik had wel lekker alle tijd
Gelukkig heb ik er geen last van gehad tijdens mijn zoektocht. Maar ik had dan ook een reden; was bewust een paar maanden werkloos omdat we gingen verhuizen naar een nieuwbouwwoning en ik op mijn gemak op zoek wilde naar de baan van mijn dromen. Veel werkgevers gingen daarmee akkoord en ik ben nergens afgewezen om die reden gelukkig.