Sheran schreef:Ik denk dat het ook wel waar is, 'als je een baan wil dan heb je een baan', maar dan gaat het vaak niet om een baan waarmee je je huidige leven voort kunt zetten.
Dat is echt niet meer zo hoor, ik hoor zoveel mensen dat het niet lukt, dat is niet toevallig meer. De werkgever heeft zoveel keus en kan helemaal volgens zijn ideale plaatje selecteren is het niet op leeftijd of prijs dan is het wel op opleiding, soort ervaring e.d. Je moet dus echt de ideale match zijn op dit moment en dat zeg ik terwijl ik bij een W & S bureau werk dus ik zie hoe het gaat .. Gisteren zakelijke connectie bij uitzendbureau (via werk) gesproken en die ziet helemaal precies hetzelfde gebeuren en die is ook blij dat ze een baan heeft want het is gewoon bijna niet te doen op dit moment voor heel veel mensen..
Het "ik ga wel achter de kassa zitten van vroeger" dat werkt ook niet meer daarvoor ben je te duur, te hoog opgeleid, te ervaren te weet ik veel wat..
Ik weet niet hoe het zit met baantjes in de schoonmaak.. daar zou je misschien wel aan de slag kunnen maar dat is natuurlijk niet haalbaar voor velen qua salaris.
Laatst bijgewerkt door fargo op 31-03-15 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt