Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jannaa schreef:Ik had ook mijn derde les de snelweg, dit omdat ik in een dorp woon waar niet veel meer te leren valt dan schakelen en sturen en ik 5-10 minuten woon van de stad waar het wel interessant is, met grote kruispunten, turborotondes e.d.Dus om daar heen te gaan moeten we een stukje snelweg over.
Ik heb dinsdag mijn theorie examen, ben benieuwd!
badeendje schreef:Ik ben pas op les 15 ofzo de snelweg op gegaan. Vond dat veel fijner, ik wist waar ik moest kijken, hoe ik moest schakelen etc. Dan is het echt alleen nog een kwestie van doen. De 1e les kan je toch nog niet schakelen etc, en de spiegels neem je ook niet allemaal mee, doet je instructeur dat dan allemaal voor je oid?
Suzz14 schreef:Schakelen enzo deed ik gewoon zelf hoor
Edit: ik woon niet in de drukke randstad he... Was ook ernstig rustig op de weg. Ik vind het wel fijn dat ik er de eerste les al van mocht proeven, het is gaaf! Ik begon ook niet met eerst alleen maar sturen en beetje gas geven. Ik mocht gelijk al veel zelf doen, alleen het kijken hoeft nog niet. Ik vind het juist wel fijn op deze manier hoor. Snap het probleem niet echt haha.
Suzz14 schreef:Het was gratis proefles voor de start van het pakket. Misschien veranderd dat het hele verhaal wel voor jullie? ... Op de snelweg heb ik wel gewoon m'n spiegels enzo gebruikt, dat is toch logisch. Ik doelde meer op de weg zelf toen ik net in de auto zat.