Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:22

Is hij nu ook nog traag? Het kan zijn dat dat was vanwege de werkzaamheden; ik had daar gisterochtend last van en heb toen mijn host (hoster?) een mailtje gestuurd

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:23

Op het moment dat ik van jouw printscreen 2 naar 3 wil gebeurt er niks meer. Ik kan op beide keuzes klikken tot ik een ons weeg, zelfs het groene balkje verschijnt niet.

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:23

pmarena schreef:
connepon85 schreef:
claim bedrijfspagina hihi

Wiezewatte?

Als je op *claim bedrijfspagina* klikt (terwijl je op je eigen pagina staat), krijg je een formulier die je kunt invullen en dan kan ik jou de inloggegevens versturen

En foxy wat een leuk idee! :)

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:25

Haha, het ziet er hetzelfde uit maar ik kan nu alleen mijn bedrijfsnaam invullen en mijn woonplaats en verder niks.
In de gratis variant moet toch nog iets meer kunnen?

Dan zegt tie dat grijze niet ingevuld kunnen worden maar alles is wit.

De betaalde versie heb ik door die html dingen al opgegeven. Wel een paypal account voor aangemaakt, maar dat is dus nutteloos geweest.
Maar zoals elk nadeel een voordeel heeft en andersom niet..... Kan nu wel makkelijker op ebay kopen! :D :D

Traag is tie vooral met laden..... :j

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:28

oh jemig.. dat is niet best! Foxy, ik ga dit even voorleggen aan de websitebouwer. (grrr websitebouwers...)

Eigenlijk werken die knoppen dus niet bij jou Foxy?

Als je me trouwens even een pb stuurt met je gewenste gebruikersnaam, wachtwoord en e-mailadres, dan kan ik je inloggegevens sturen zodat je je pagina kunt maken.

@Zooist die andere velden horen grijs te zijn. Wat bedoel je met HTML-dingen? Gelukkig zit er aan het paypal verhaal wel een voordeel!

Zooist

Re: Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:32

Kan het zijn dat de site niet geschikt is voor applegebruikers?

Als ik kies voor de betaalde variant (want dat wilde ik dus graag) dan kom ik in een volgend scherm waar alles in html codes aangegeven moet worden.

Ik kan niks met foto's op mijn werk en probeer nu een printscreen te maken op Ipad maar daar staat tie al een tijdje te draaien en zegt tie dat safari de pagina niet kan openen omdat de server niet reageert.

Andere sites gaan wel open.

Daarom..... ik word er echt simpel van.....

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:33

aaahh misschien is dat het. Ik ga dat doorgeven; dan kunnen ze dat checken. Belachelijk als ze daar niet op gecheckt hebben!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:33

Inderdaad, ik kan ze wel aanklikken maar er gebeurt niks.
Ik stuur je pb connie, bedankt!

Maar is het dan wel nuttig om de wedstrijd en oproep te plaatsen via mijn fb pagina? Straks kunnen mijn klanten ook niks invullen...

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:42

Nee, inderdaad wacht maar even.

Goh, ik dacht dat mijn bloeddruk vanochtend hoog was vanwege die websitebouwer! -:(- -:(- -:(-

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:42

Ik zit nu via de internet explorer via mijn werk pc en daar is tie zo traag dat de beveiliging hem eruit gooit.
Ik dacht... als de baas van huis is.... maar die wil dus niet.

Zal het vannacht (hysterisch schema vandaag :oo) nog eens proberen!

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:47

connepon85 schreef:
Nee, inderdaad wacht maar even.

Goh, ik dacht dat mijn bloeddruk vanochtend hoog was vanwege die websitebouwer! -:(- -:(- -:(-

Wij websitebouwers zijn ook mensen. :+
Ik heb - op basis van persoonlijke ervaring - soms echt het idee dat mensen verwachten dat ze met de vingers knippen en dat de websitebouwer 't zo voor je regelt. :+ Alsof zij de enige klant zijn. Ik wil daar niet mee benadrukken dat jij ook zo zou doen hoor.. Maar ook websitebouwers hebben meer te doen!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:49

En nog geen teken van leven van bol.com....

Daarom heb ik dus geen websitebouwer, om dit soort toestanden te vermijden.

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:49

Ik heb ook een bedrijfspagina aangemaakt.. Ik wilde voor de basic-versie gaan, en daar stond toch dat je meer kon ingeven dan enkel je naam en adres, dacht ik?

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:52

Nee dat is ook zo, maar ik ben de testperiode al lang geleden gepasseerd. Ik vind dat zij alles grondig moeten testen en dat doen ze gewoon niet. Ze leveren het dan op en dan kom ik zelf nog 10 fouten tegen. Na heel wat gedoe wordt dat dan opgelost, waarbij er vaak eerst nog wordt gezegd "ik zie die fout niet."

Ook sturen ze de factuur al terwijl er dan nog fouten in zitten. Dat vind ik ook heel irritant.

Dat hele EquiGids grapje heeft mij nu al ontzettend veel geld gekost. Ze rekenen 85 euro per uur en dan verwacht ik wel kwaliteit!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:52

Mallootje schreef:
Ik heb ook een bedrijfspagina aangemaakt.. Ik wilde voor de basic-versie gaan, en daar stond toch dat je meer kon ingeven dan enkel je naam en adres, dacht ik?

Vond het toch maar hilarisch, type winkel: STENEN winkel
Kan stro en hout dan ook? :+

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:53

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:53

is dat een hele gekke term? Anders wijzig ik die ff :+

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:56

Wordt wel vaker gebruikt, stenen winkel :j

Fysieke winkel of iets in de trant van bezoekadres is wellicht handiger om "gevallen" zoals foxy niet te laten grijnzen :P

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:57

Als je ruitersportzaak zet, denk ik wel dat dat de lading dekt, zeker met de vermelding webshop ernaast.

Geval? Is dit een implicatie dat ik op mijn hoofd gevallen ben en blijven botsen? :):)

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:00

Ja inderdaad, ik heb er ruitersportwinkel van gemaakt!

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:05

Ik ga het even overtikken want krijg geen foto...

http://www.equigids.nl
Voor deze website is een andere Google Maps API-sleutel vereist.
U kunt wwn nieuwe sleutel maken op http://code.google.com/apis/maps/docume ... aining_Key.

Die krijg ik als ik gewoon equigids wil openen en een bedrijf wil aanmaken op Ipad en kreeg ik thuis ook via wifi op de mac.

Via mijn telefoon heb ik nu (via zelfde netwerk maar android) wel een inlognaam en code ontvangen maar daar kan ik de vakjes niet op invullen, maar wel inloggen.

Als je de betaalde versie wil opmaken is de site verdeeld in drie delen (recht-midden-links) waar allemaal blokken in zitten en allemaal html codes instaan. Dit is op de mac op het werk, de Ipad en de mac thuis.

Mijn windows7 laptop (van werk) gooit de site eruit omdat het te lang duurt (het laden) en dan grijpt de beveiliging in. Andere sites (zoals fb en bokt) zijn wel toegankelijk via deze laptop.

Mijn enige poging die ik nog ga wagen is mijn oude laptop waar wel windows 7 op zit en een matige beveiliging. En dan via de wifi thuis....

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:06

Nou ik heb een poging tot claimen gedaan maar ik krijg nou niet de indruk dat het gelukt is?

Moet jij dat eerst handmatig goedkeuren ofzo? :)
Oh wacht ik krijg nu een mail dat ik even af moet wachten :P

Hihi, een teveel doordenkend geval :P *meldt zich*

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:07

Oef mijn bedrijf is gemaakt. Krijg ook al een hoge bloeddruk hier Connie. En zoals Mallootje al aangaf, ik kan ook niks meer ingeven dan naam en adres. Ik zou toch graag mijn URL erbij zetten. Verder zie ik al een hoop dubbele vermeldingen van bedrijven....

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:10

Wat voor computer gebruik jij Foxy?

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:13

Bedankt voor je uitgebreide reactie Malene! Super! Dat ga ik doorgeven. Foxy, gebruik jij ook een Mac toevallig?

Zie je echt veel dubbele vermeldingen? Want op de hoofdpagina is de ene kolom de laatste toevoegingen en de andere kolom laatste beoordelingen