Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suus_pepper schreef:Ik moet een artikel zoeken over een ethische kwestie. Beetje jammer dat ze er niet bij zetten of het over accountants moet gaan. Ik ga er maar vanuit van niet, dan wordt het helemaal hopeloos.
Ik kies denk ik maar voor een artikel dat gaat over dat de medicijnen steeds vaker niet in de apotheek te krijgen is..
suus_pepper schreef:Ik moet een artikel zoeken over een ethische kwestie. Beetje jammer dat ze er niet bij zetten of het over accountants moet gaan. Ik ga er maar vanuit van niet, dan wordt het helemaal hopeloos.
Ik kies denk ik maar voor een artikel dat gaat over dat de medicijnen steeds vaker niet in de apotheek te krijgen is..
domixXx schreef:Je hebt gelijk, de tijd gaat hard. Vandaag eerste lesdag van laatste periode.
Met z'n allen de deal sluiten; alle studiepunten van de laatste periode halen?
MyHorseGirl schreef:Bijna klaar met de project periode.. IK WIL NIET MEER.
Birgit__ schreef:Nette cijfers zie ik hier voorbij komen!
Ik heb afgelopen blok 5 tentames gehad en al 3 onvoldoende en moet we nog 2 terug, ben er echt bang voor :/ laatste blok wil ik echt gaan knallen dus deze vakantie proberen vooruit te werken..
suus_pepper schreef:Gaaf Eef-Bam!
Dat is balen Marieke! Was het een erge onvoldoende? Ik vrees nog steeds voor onvoldoendes in de laatste periode dus ik ben alvast begonnen met leren, over 5 weken zijn de tentamens