Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Valerie93 schreef:Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik moet aankomende week in een ander filiaal werken alleen ik ben ontslagen maar contract loopt nog tot 23 april en werk tot die tijd ook.
Nu heb ik al nieuwe werk en mag ik een dag meelopen alleen is dit dus precies op de dag dat ik in een ander filiaal sta.
Maar ik mag dus niet op me nieuwe werk meedraaien omdat op oude werk op rooster sta in ander filiaal. Dit is volgens mij werk belemmering.
Mogen ze dit doen of niet? Hoop dat iemand een antwoord weet
Valerie93 schreef:Dat dacht ik dus ook Dimple.
Marcella ik heb helaas geen dagen meer open staan heb maar een half jaar daar gewerkt en contract word niet verlengd omdat ik te oud ben...
Dimple schreef:Oh jooehoe jongedame die ook een HR functie in deze regio zoekt. Kan even niet op je naam komen.........sorry!
http://www.nationalevacaturebank.nl/vac ... -organisch
Specifiek een vacature voor de jeugd........is het wat voor je?
Moet wel zeggen dat de onderste zin Dit is een vacature voor jongeren van 18 tot 27 jaar in het kader van de ‘Aanpak jeugdwerkloosheid’. heel positief is voor de jeugd, maar mensen van mijn mijn leeftijd komen ook totáál niet aan de bak.......
Gaan ze daar ook wat aan doen??
Martine_R schreef:Ik heb ook even een vraagje.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een fulltime baan, maar ik heb op meerdere vacatures gereageerd, ook op parttime banen omdat ik eigenlijk zo snel mogelijk iets wil vinden. Nu ben ik gevraagd om iemand te bellen die een baan aanbood voor 20 uur waar ik dus ook op gereageerd heb. Maar eerlijk gezegd heb ik nog niets terug gehoord van andere vacatures waar ik op gereageerd heb die ik eigenlijk liever wil hebbenWat zouden jullie doen? Terugbellen en zeggen dat je in eerste instantie wel wilt komen werken maar dat je ondertussen nog verder kijkt voor een fulltime baan? Of toch de 20-uur baan afslaan en hopen dat ik ergens anders aangenomen word?
eroslover schreef:Martine_R schreef:Ik heb ook even een vraagje.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een fulltime baan, maar ik heb op meerdere vacatures gereageerd, ook op parttime banen omdat ik eigenlijk zo snel mogelijk iets wil vinden. Nu ben ik gevraagd om iemand te bellen die een baan aanbood voor 20 uur waar ik dus ook op gereageerd heb. Maar eerlijk gezegd heb ik nog niets terug gehoord van andere vacatures waar ik op gereageerd heb die ik eigenlijk liever wil hebbenWat zouden jullie doen? Terugbellen en zeggen dat je in eerste instantie wel wilt komen werken maar dat je ondertussen nog verder kijkt voor een fulltime baan? Of toch de 20-uur baan afslaan en hopen dat ik ergens anders aangenomen word?
Ben je al op gesprek geweest bij die baan voor 20 uur. Anders zou ik gewoon gaan. Zeker niks afslaan als je nog niets anders hebt. Ik zou eerst gewoon open dat gesprek in gaan.
Martine_R schreef:Martine_R schreef:Ik heb ook even een vraagje.
Ben je al op gesprek geweest bij die baan voor 20 uur. Anders zou ik gewoon gaan. Zeker niks afslaan als je nog niets anders hebt. Ik zou eerst gewoon open dat gesprek in gaan.