Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
spottedponie schreef:Wat belachelijk, alsof iedereen gelijk de stof in het boek begrijpt. Waarom word je dan in godsnaam docent..Wat balen sharonnn! Ik ben er ook nog niet maar moet nog een tentamen herkansen... verder alles gehaald
Wij hebben gister met hele klas geklaagd bij onze SLB over genetica.
Docente weigert fatsoenlijk les te geven omdat ze het "zonde van de tijd vind' om college te geven over iets wat in het boek staat, terwijl wij wel hebben aangegeven dat we het fijn vinden om de lesstof te bespreken en er uitleg over te krijgen, ook krijgen we geen antwoorden op het huiswerk, omdat de goede antwoorden in het boek te vinden zijn...
_sharonnn schreef:Ik heb een 5.3/5.2/7.1/7.6 helaas dus 2 tentamens niet gehaald, dus ik mis nu al 7 studiepunten![]()
Zit even in een dipje, vind m'n opleiding zo leuk en helemaal mijn ding..
Het komt waarschijnlijk door de omstandigheden thuis..
Gelukkig mag ik ze wel herkansen, dus maar het beste van maken..
spottedponie schreef:Wat balen sharonnn! Ik ben er ook nog niet maar moet nog een tentamen herkansen... verder alles gehaald
Wij hebben gister met hele klas geklaagd bij onze SLB over genetica.
Docente weigert fatsoenlijk les te geven omdat ze het "zonde van de tijd vind' om college te geven over iets wat in het boek staat, terwijl wij wel hebben aangegeven dat we het fijn vinden om de lesstof te bespreken en er uitleg over te krijgen, ook krijgen we geen antwoorden op het huiswerk, omdat de goede antwoorden in het boek te vinden zijn...
. Ik moet 1 praktijk toets herkansen, kom net 0.2 te kort voor dat vak om mijn studie punten te krijgen. Verder alles gehaald. Mijn 3 tentamens een 8.9 - 2×6. Voor ons project 2x een 7. En dan voor verslagen en opdrachten nog 2x een 9.
.
)
Per blok 3 vakken die elk 5 punten waard zijn. 
. Maar de bedoeling is om 60/60 te halen, want ik wil mijn P in 1 jaar