Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, alleen moet ik niet zo'n pussy zijn en meer dingen gaan ondernemen
, zowel met als als zonder het paard
. Ik heb binnenkort trouwens mijn eerste echte springwedstrijdje op de manege
, ik twijfel alleen nog welke hoogte
(springangst
), 30 pf de 50
, ik denk dat ik voor de 50 ga
Heeft ook echt lang geduurd voordat ik eindelijk dat sollicitatie formulier op heb gestuurd, maar uiteindelijk zul je later toch ook moeten werken, dus toch maar gewoon verstuurd
Hoe hoog is het paard/de pony waar je op rijd? Met een wat grotere is 50 fijner, 30 huppelen ze dan net overheen

Verder lekker van me ex verzorgpony gaan genieten want daar ben ik zins 2 weken weer mee begonnen
, ik ga deze week wel even langs de kruidvat
, even doen alsof ik dit al veel vaker heb gedaan

Is toch ieders eigen keuze? en iedereen zal wel een reden hebben waarom die wel of niet werkt. SophieFT schreef:Ik heb woensdag een sollicitatie gesprek bij de trekpleister
Wat een gezeur over wie wel en niet werktIs toch ieders eigen keuze? en iedereen zal wel een reden hebben waarom die wel of niet werkt.
Nu ben ik te oud 
Hopelijk morgen ook!
in die vakantie lely's gekopt toen met 14 denk ik hield de krantenwijk op die ging failliet. toen heb ik even gerelaxt haha adempauze is afentoe ook fijn. toen weer gaan solliciteren en direct aangenomen bij de dirx daar 1,5 jaar gewerkt. filliaal ging weg dus moest maar tot einde contract 100 km verder weg komen werken...
ging niet heel netjes. toen een ochtendkrant genomen moest ik dus half 4 me bed uit kwam ik later achter dat dat niet mocht omdat ik nog geen 18 was... daar betaalden ze steeds niet uit en dus november vorig jaar gestopt ( en tot op heden het geld niet ) dus toen even niks en focussen op school en paarden enzo. nu eindeloos gesolliciteerd maar dan pas ik weer niet in het team of hoor ik niets tjaah... waarom iemand van 18 als je ze ook van 16 kunt laten werken? nu morgen "solicitatiegesprek" om te gaan schoonmaken voor 3 weken in de vakantie. en dan ga ik verhuizen naar wageningen
maar goed. gelukkig dinsdag pas. melody7 schreef:Heeft iemand misschien een handig schema van liters omrekenen naar dat kubieke gebeuren dus mm3, cm3, m3 etc. ? Ik snap echt niks van die in m'n boek en dat is dus het enige onderdeel wat bij mij niet goed gaat
Als dat nou ook goed komt kan ik met een beetje geluk en niet al te veel domme fouten misschien wel een 9 halen
Al zal ik wel weer veel van die domme fouten maken.. net zoals altijd
En dan woensdag aardrijkskunde als laatste vak, dat zit er echt helemaal in maar wil ik nog even flink gaan leren omdat ik daar waarschijnlijk een heel hoog punt op kan halen dan