De CSE's komen eraan!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lizet_lara

Re: De CSE's komen eraan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:06

ach, er komt vanzelf wel iets op jou pad!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:11

Haha vast wel :), alleen moet ik niet zo'n pussy zijn en meer dingen gaan ondernemen :j, zowel met als als zonder het paard :). Ik heb binnenkort trouwens mijn eerste echte springwedstrijdje op de manege :D, ik twijfel alleen nog welke hoogte :') (springangst :') ), 30 pf de 50 :), ik denk dat ik voor de 50 ga :D

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:12

Zijn toch heel veel mensen die juist willen dat je op zaterdag beschikbaar bent.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:13

Ik heb dat 'pussy' ook wel hoor :+ Heeft ook echt lang geduurd voordat ik eindelijk dat sollicitatie formulier op heb gestuurd, maar uiteindelijk zul je later toch ook moeten werken, dus toch maar gewoon verstuurd :+
Met paarden heb ik er dan weer geen last van gelukkig :P Hoe hoog is het paard/de pony waar je op rijd? Met een wat grotere is 50 fijner, 30 huppelen ze dan net overheen :P

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:14

Zo een weekendje rust gehad omdat ik er best wel erg doorheen zat nadat ik economie gemaakt had. Morgen vroeg nog een oefenexamen maken, dan even nask 1 bijles en daarna wiskunde examen maken :)

Ik ben op het moment werkloos omdat de weekendkrant er mee op hielt. Ben heel druk met soliciteren en ga er morgen weer 2/3 solicitaties uit doen :D

In de zomervakantie ga ik 8 dagen naar turkije, weekendje weg met vriendlief en voor de rest misschien nog 2 weken met me oom mee op vakantie :)) Verder lekker van me ex verzorgpony gaan genieten want daar ben ik zins 2 weken weer mee begonnen :D

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:16

Klopt, maar dat kan dus niet omdat de zaterdag de enige dag is dat ik paardrijd, en alle andere lessen vol zitten en ik wil heel graag op de zaterdag blijven. Ik ga niet mijn enige hobby opgeven voor een baantje..

Edit: ik denk dat de paarden waar ik uit ga kiezen rond de 1.60 zijn. Maar ik vind springen juist erg leuk haha. Dus try before you die right? :+

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:18

Ik ga altijd gewoon bij een bedrijf langs. Hallo, ik vroeg me af of jullie nog mensen zoeken. De ene keer krijg je een nee en de andere keer mag je je gegevens achter laten.

Ik ben 4 maanden terug als 18-jarige zonder ervaring in de horeca nog aangenomen bij de bowling. Dus het is niet altijd zo dat je als 18 jarige zonder ervaring niet meer wordt aangenomen.

lizet_lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:23

hier ook een pussy hoor, ik loop meestal gewoon binnen om te vragen of ze werk voor mij hebben. en dan word ik wel heel zenuwwachtig haha. springen ben ik ook geen held in, op lara en andere pony's spring ik wel. maar op manege paarden meestal niet, met al die weigeringen word ik alleen maar angstiger haha

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:26

Die van ons springen meestal wel haha, die paarden waarop ik wil springen gelukkig altijd wel :), ik ga deze week wel even langs de kruidvat :), even doen alsof ik dit al veel vaker heb gedaan :+

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:37

Ik heb woensdag een sollicitatie gesprek bij de trekpleister :D
Wat een gezeur over wie wel en niet werkt :') Is toch ieders eigen keuze? en iedereen zal wel een reden hebben waarom die wel of niet werkt.

lizet_lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:38

zo moeilijk is kassa draaien niet, alles is tegenwoordig electronisch. ik heb het moeten leren op een kassa dat je alles nog zelf moest aanslaan, wat een pokke werk is dat. alleen effe leren terug tellen haha

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:41

SophieFT schreef:
Ik heb woensdag een sollicitatie gesprek bij de trekpleister :D
Wat een gezeur over wie wel en niet werkt :') Is toch ieders eigen keuze? en iedereen zal wel een reden hebben waarom die wel of niet werkt.

Dit dus :j
Het is niet zo dat ik een 'instelling' heb van "Ik ga lekker niet werken", maar het was voor mij gewoon nooit nodig. Sterker nog, ik heb er nooit bij stilgestaan. Vraag me niet waarom. Krantenwijk/folders mocht ik trouwens niet van mijn ouders en ik wilde het ook niet, dus dat viel al af. Verder kon ik best in de stad solliciteren, maar nooit aangenomen omdat ik te jong was :+ Nu ben ik te oud _O-

Ik heb net mijn natuurkunde examen afgemaakt, of eigenlijk.. Afgeraffeld. Ik had geen zin meer en kwam zelfs toen uit op een 6.4 :D Hopelijk morgen ook!

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:41

ik heb altijd wel baantjes gehad.... eerst folderslopen op ouders naam en dan meehelpen toen met 12 het op eigen naam ( met broer en zusje drieling...) toen begonnen werken in de tuin bij een oud vrouwtje daar werk ik nu nog :D in die vakantie lely's gekopt toen met 14 denk ik hield de krantenwijk op die ging failliet. toen heb ik even gerelaxt haha adempauze is afentoe ook fijn. toen weer gaan solliciteren en direct aangenomen bij de dirx daar 1,5 jaar gewerkt. filliaal ging weg dus moest maar tot einde contract 100 km verder weg komen werken... :+ ging niet heel netjes. toen een ochtendkrant genomen moest ik dus half 4 me bed uit kwam ik later achter dat dat niet mocht omdat ik nog geen 18 was... daar betaalden ze steeds niet uit en dus november vorig jaar gestopt ( en tot op heden het geld niet ) dus toen even niks en focussen op school en paarden enzo. nu eindeloos gesolliciteerd maar dan pas ik weer niet in het team of hoor ik niets tjaah... waarom iemand van 18 als je ze ook van 16 kunt laten werken? nu morgen "solicitatiegesprek" om te gaan schoonmaken voor 3 weken in de vakantie. en dan ga ik verhuizen naar wageningen :+

wiskunde is zo saaaai :P maar goed. gelukkig dinsdag pas.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:43

Heeft iemand misschien een handig schema van liters omrekenen naar dat kubieke gebeuren dus mm3, cm3, m3 etc. ? Ik snap echt niks van die in m'n boek en dat is dus het enige onderdeel wat bij mij niet goed gaat :=

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:47

melody7 schreef:
Heeft iemand misschien een handig schema van liters omrekenen naar dat kubieke gebeuren dus mm3, cm3, m3 etc. ? Ik snap echt niks van die in m'n boek en dat is dus het enige onderdeel wat bij mij niet goed gaat :=

Hier heb ik ook wel belang bij :')

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:49

Beetje jammer dat dat erbij zit he :+
Zonder dat zou alles gewoon vanzelf gaan, de moeilijkste formules krijgen we er toch bij... maarja dát.. lukt dus niet _O-

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:50

melody7 schreef:

Ik kan je deze morgenvroeg wel even sturen, lig nu al in bed en kom daar zo ni bij want dan moet ik me broertje wakker maken want het ligt op zijn kamer

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:54

Ik wil graag werken maar word echt nergens aangenomen omdat ik nog geen 16 ben
na dinsdag ga ik weer solliciteren
was weer een vacature bij de action hier(al 2x keer gesolliciteerd maar nooit wat gehoord) en een pannekoekhuis ofzo prutsmuts in de buurt zocht ook mensen

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:56

Jolijn dat zou heel fijn zijn! :D

Heb nu wel iets gevonden wat vrij onduidelijk is maar kan er iig uithalen dat 1 m3 1000 liter is (ofja, erin past) 1 cm3 past een milliliter in en een dm3 past een liter in.... nou nog onthouden :+

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:56

Bij ons willen ze juist 15 jarigen haha, dus daar heb ik weer een voordeel mee :)

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 22:00

melody7 schreef:
Jolijn dat zou heel fijn zijn! :D

Heb nu wel iets gevonden wat vrij onduidelijk is maar kan er iig uithalen dat 1 m3 1000 liter is (ofja, erin past) 1 cm3 past een milliliter in en een dm3 past een liter in.... nou nog onthouden :+

dan zal ik dat morgen vroeg even sturen :D

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 22:02

Dankje! :D Als dat nou ook goed komt kan ik met een beetje geluk en niet al te veel domme fouten misschien wel een 9 halen := Al zal ik wel weer veel van die domme fouten maken.. net zoals altijd :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 22:09

Succes allemaal de laatste dagen!!!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 22:16

Ik heb gelukkig morgen nog een dagje en dan moet ik echt ECHT ECHT wel even iets aan natuurkunde, scheikunde en biologie gaan doen..

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 22:17

Ik heb dinsdag Engels, daar kan ik niet echt iets aan doen.. niet meer dan niet vergeten een woordenboek mee te nemen :+ En dan woensdag aardrijkskunde als laatste vak, dat zit er echt helemaal in maar wil ik nog even flink gaan leren omdat ik daar waarschijnlijk een heel hoog punt op kan halen dan :j