voor mij over 2 weken ook weer nachtdienst,3 jaar geleden had ik de laatste.zie er wel weer een beetje tegen op.ik hoop dat ik overdag weer wat kan slapen.
Tyke
Geplaatst: 07-05-15 03:37
Vannacht mijn eerste van de 7.
Afgelopen zaterdag ben ik eruit gekomen. Hier veel bellen en mensen die hulp nodig hebben. Loop zelf nu met zere vinger. Moest er zo nodig een hamer op rammen...........
Marcella
Geplaatst: 07-05-15 08:54
Tyke je moet ook niet je vinger onder de hamer houden. Beterschap.
Maandag weer ochtend en avond heb zo'n hekel aan gebroken diensten, maar kan de uren en geld veels te goed gebruiken.
Tyke
Geplaatst: 08-05-15 03:40
Nou doe het liever geen tweede keer meer..... zeker niet aan mijn hand waar ik niets aan heb.......
Ik heb ook nachtdienst (stage verzorgende ig), mijn eerste van drie nachten. Ook heel weinig geslapen vandaag, dus nu al best wel gaar en moe, maar het is gelukkig rustig. Ik kan nu mooi even aan mijn stageopdrachten werken . Met wat voor mensen werken jullie? Ik met dementerende mensen.
Helene83
Geplaatst: 12-05-15 03:38
Ik zit hier maar alleen.. dus ook niet echt gezellig Ik werk op een woon/werk boerderij voor mensen met een psychiatrisch ziektebeeld. Voor mij ook 1/3.. al vanaf 9 uur vanochtend wakker, verlang best naar mijn bedje nu..