Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xJikke schreef:Hasiinaaax schreef:ik heb echt geen motivatie meer.. Ik heb behalve scheikunde en natuurkunde half doornemen niks gedaan. En elke avond heb ik weer spijt omdat ik de hele dag bezig ben met me mobiel of laptop. Iemand die me ff een peptalk kan geven
Als je nu even doorzet dan ben je er eindelijk af en heb je zekerheid als je nu leert! Anders heb je zo die onzekerheid en als je dan heel misschien zakt dan moet je en een jaar overdoen en heb je een schuldgevoel omdat je het wel kon, maar er te weinig voor hebt gedaan. Beter nog even een week goed doorzetten en dan klaar, dan nog een jaar overdoen toch? Kom op, you can do it!
*Sorry was echt inspiratieloos*_Lois_ schreef:Hoezo iedereen zo bang voor Frans?
Ik heb vanmiddag examen 2011 gemaakt, 7.6
Als ik een tekst heb gedaan dan heb ik geen idee wat ik gelezen heb. En als ik vertaal duurt het veel te lang. Het is voor mij echt een gokspelletje, en dat is niet mijn beste kant, haha...
_Lois_ schreef:Ik zit echt helemaal niet in de stress maar of dat goed is
Hasiinaaax schreef:Hasiinaaax schreef:ik heb echt geen motivatie meer.. Ik heb behalve scheikunde en natuurkunde half doornemen niks gedaan. En elke avond heb ik weer spijt omdat ik de hele dag bezig ben met me mobiel of laptop. Iemand die me ff een peptalk kan geven
Ahww zo lief haha! Oke je hebt helemaal gelijk! Beter een weekje leren dan een jaar overdoen.. Dankjewell!

Ik vind het best haha