En Tamara een huis gekocht, gefelicteerd, kan me voorstellen dat je daar liever mee bezig bent..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Het ligt vooral aan het vroege opstaan, ik kan daar echt slecht tegen. Binnenkort heb ik weer een kamer in Amsterdam en kan ik dus om ongeveer zeven uur opstaan, maar vooralsnog is het drie dagen achter elkaar half zes, waarna ik van half 9 tot 10 over 3 minstens 5 klassen les mag geven. Pfft.
Das ook echt beroerd zeg, jeetje! Ik kan ook niet zo goed tegen korte nachten en ben geen ochtendwonder. Vind het al een hele opgave om, sinds we in een tijdelijke woning op de camping zitten, om 6.20u mijn wekker te hebben in plaats van om 6.35u. En dan vind ik alles met een 6 op de wekker eigenlijk nog te vroeg, maar later is gewoon echt geen optie. Zou ook niet willen werken in de plaats waar ik woon, is met mijn vaste contract voorlopig ook geen optie meer dus zal blij zijn als we straks weer stukje dichterbij wonen en de wekker naar 6.30u mag 
Heb er echt weer van genoten vandaag, collega die de helft van mijn stuiterballen van vorig jaar heeft, liep even binnen en verbaasde zich over de rust. Die had alweer een stuk of wat kids die van hun stoel gevallen waren. Lag het toch niet aan mij, dat ik het van die wiebelkonten vond vorig jaar, dat was blijkbaar niet perse de standaard
Toch lastig vergelijken als je voor het eerst groep 3 hebt, maar het kan dus blijkbaar ook anders!
hopelijk is je kamer snel klaar!

Citaat:Beschrijf op basis van vakliteratuur (boeken en/ of artikelen) een drietal didactische werkwijzen die bruikbaar zijn voor het vak geschiedenis/ M&M. Doe dit als volgt:
- beschrijving van de didactiek
- voorbeeldmateriaal (mag materiaal zijn van een ander)
- voor (waarom deze didactiek)
- tegen (waarom niet)
- jouw mening op grond van argumenten.
hier kan ik wel aan wennen
erg interessant en zinvol bij mijn vmbo-leerlingen! 
Heb ik in elk geval ruimschoots de tijd om de laatste vakken uit het 1e jaar af te ronden en een stageschool te vinden!