Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
connepon85 schreef:Ohh bij mij stijgt mijn bloeddruk weer even tot grote hoogte. Er zat een foutje op EquiGids en dus ging de websitebouwer dat aanpassen. Eerst overschrijft hij per ongeluk het wachtwoord van de database, waardoor de website onbereikbaar was en nu staat er allemaal code op de hoofdpagina, terwijl hij nu lekker is gaan lunchen. Je laat een website toch niet zo achter?! Dan haal je die code toch ff weg voordat je gaat lunchen of je lost het probleem eerst in zijn geheel op. Grrrradem in... adem uit...
Kennen jullie dat? Ergernissen met websitebouwers?
Mallootje schreef:Creatievelingen, ik heb jullie hulp nodig!
In mei willen we 4 dagen opendeurweekend gaan houden. Het klassieke verhaal: Drankje, 10% korting, cadeautje bij grotere aankopen. Maar daarnaast wil ik ook nog een leuke extra, maar ik kan niets bedenken. Het moet echt een publiekstrekker zijn (het liefst wil ik een signeersessie met Anky maar ik vrees dat dat niet gaat lukken) en iets wat je niet op elk opendeurweekend ziet.
Iemand die een goed idee heeft?
connepon85 schreef:Ohh bij mij stijgt mijn bloeddruk weer even tot grote hoogte. Er zat een foutje op EquiGids en dus ging de websitebouwer dat aanpassen. Eerst overschrijft hij per ongeluk het wachtwoord van de database, waardoor de website onbereikbaar was en nu staat er allemaal code op de hoofdpagina, terwijl hij nu lekker is gaan lunchen. Je laat een website toch niet zo achter?! Dan haal je die code toch ff weg voordat je gaat lunchen of je lost het probleem eerst in zijn geheel op. Grrrradem in... adem uit...
Kennen jullie dat? Ergernissen met websitebouwers?
Lalidan schreef:€250 voor een URL terwijl er geen website op staat, dat is precies de handel van die mensen. Zij hebben niet zo zeer belang bij de URL, maar weten dat er gewoon goed geld aan te verdienen is. Dus wat pmarena zegt, het is maar of je het er voor over hebt.
.