Maar Iris kan het niet gewoon in bruikleen ofzo? Dat ze wel van jou blijft?
Ruby1995
Geplaatst: 28-05-12 08:49
xMercury schreef:
Uuuughh, ik wil mijn pony niet verkopen ondanks dat ik super baasjes heb gevonden.. Maar toch.. Het valt zo zwaar
Staat jou haf te koop? Die is zo gaaf he! Maar kan helaas geen pony kopen... Het is idd moeilijk... Weet nog wel toen mijn verzorghaf werd verkocht en shettie...
xMercury
Geplaatst: 28-05-12 10:21
Ik had bruikleen ook voorgesteld, maar die mensen zijn dus zo lief dat ze had gezegd, dat het voor hen heel erg moeilijk gaat zijn (stel dat het klikt) na 4 jaar dan afscheid te moeten nemen. Want als er een paard bij hen komt, blijft hij daar ook voor altijd. Cur is dan ook voor haar dochter en die had voorheen al foto's gezien op Facebook en gezegd: 'mama, ik wil eigenlijk geen ander paard dan dat paard'. Dat raakt je echt!
Maar toch, het is zo mijn maatje.. Met een nieuw paard ga ik dat natuurlijk nog lang niet hebben en dat maakt het ook wat moeilijker.
Dus voor nu, ga ik lekker wachten. Die vrouw zei ook, denk er goed over na, want ik weet hoe zwaar dit voor je is. Stel dat ik mijn diploma niet haal, denk ik ook niet dat ik haar weg ga doen, dan is het gemis natuurlijk enorm. Maar eenmaal op Deurne, denk ik dat ik daar toch geen tijd voor heb.
Een paard weg doen is altijd moeilijk... Ik wil mijn pony ook níet weg doen. Hij heeft nu binnen 4 wedstrijden 3 keer boven de 200 gelopen. Dat dier heeft zóveel potentie. Hij mag met zijn 5jaar al M2 starten... Het is echt het fijnste dier dat ik tot nu toe heb gereden. Super braaf en lief in de omgang en precies genoeg heetheid en looplust onder het zadel. Hopen dat het financieel lukt hem mee te nemen. Dan gaan we lekker tussen de paarden starten.
Jazeker, die zitten er meer dan genoeg. Zeg maar wat je zoekt voor welke prijs en hoever van het NHB vandaan. Dan zal ik er een aantal voor je opnoemen.
Dat weet ze, maar de stallingskosten op Deurne zijn helaas ook niet niks natuurlijk. Denk dat Mercury ook niet echt een pony is om veel binnen te staan. Maar komt vast wel goed!
Ja klopt! Dat weet ik! Maar zoals Michelle zegt, het is vrij duur en dat begrijp ik natuurlijk want je hebt er ontzettend veel faciliteiten! Maar mijn pony heeft dat niet nodig, een weide, stal en simpel buitenbakje is genoeg haha.
Super Quir! Dankjewel ik zoek gewoon iets standaards, ook weet niet te goedkoop, want dat ken ik haha
kun je hem dan niet stallen bij iemand bij ons in de klas is natuurlijk wel iets om te kijken in september! bij mijn intake was er een meisje bij uit deurne. zou ideaal zijn!
Vind je dat fijn? ik weet niet. Weinig zin om volgend jaar bij mensen in de klas te zitten die zeg maar net kunnen lichtrijden. want ja, ook die krijgen een kans, of net 3x een paard geaaid hebben..