Tsja..waar een wil is, is een baan, tuurlijk. Ik kan heus wel een krantenwijk gaan lopen ofzo, maar je verdient toch een bepaald salaris. Ik wil graag mijn salaris behouden, anders kan ik mijn paard verkopen en de hypotheek niet meer betalen. Bovendien is het ook prettig een baan te vinden die binnen je vakgebied ligt, en dat is niet altijd even gemakkelijk, hoe graag wij ook willen!
tjah als je met alleen maar wil een baan zou krijgen zou dat wel makkelijk zijn Ik heb net weer 2 sollicitaties de deur uit gedaan, assistent store manager en shopmanager
Jammer van die baan bij Divoza. Dat is wel iets wat ik onwijs leuk vind, zo'n leiding gevende functie.
Ik werd net gemaild door een oud leraar van mij. Of ik een 8 dagen op mn oude school wil komen werken in de drukkerij Wel onwijs leuk , lijkt me echt onwijs gezellig dus ga dat gewoon doen voor 8 daagjes.
Hahahaha als je er zou solliciteren zouden ze nog zeggen dat je te duur bent . Dat vind ik zo'n onzin, bij de perfecte baan zou ik best wel met wat minder kunnen doen (of als het voor de werkervaring is).
Ik krijg gewoon 3x een afwijzing op dezelfde sollicitatie.. jaaaa mevrouw nu weet ik het wel.. Grappig is dat bij de eerste 2 mails alle andere e-mailadressen ook zichtbaar waren superslordig!!!!!!!! Zal ik op allen beantwoorden klikken? "STERKTE ALLEMAAL" haha
Misschien weten ze niet hoe mail werkt
Born2BCrazy
Geplaatst: 30-09-10 11:23
barbara28 schreef:
ik heb de job!!! dinsdag een derde arbeidsvoorwaardengesprek!
gefeliciteerd!!
@Pluutje: Tja, je moet doen waar je je zelf goed bij voelt... met weinig details zou het moeten kunnen.. Maar, je laat het toch wel weten als je wél iets hebt?
1 waarvan je verwacht dat ze met technologie om kunnen gaan Isala Klinieken
marionnnn
Geplaatst: 30-09-10 11:29
OMG.. ik mag hier geen complete mails neerzetten volgens mij he?
Er is iemand geweest iig die hetzelfde dacht als ik!! Hij zegt dat hij het verbazingwekkend vind dat ze het over privacybeleid hebben, en dan een enorme lijst met geadresseerden aan te treffen.. "zo ja toch raar zo niet slordig dat u zo openlijk kenbaar maakt wie met mij bij u gesolliciteerd heeft."
En of ze hem een reactie daarop willen geven
Born2BCrazy
Geplaatst: 30-09-10 11:31
Nou inderdaad, terecht. Persoonlijk had ik even gebeld trouwens, maar dat even terzijde
Ik ga maandag beginnen bij een bedrijf als BPM drukker. (Werkkleding bedrukken met logo's/namen e.d.) Het lijkt me wel erg leuk, maar vind het toch wel raar om na een half jaar te gaan werken! Hihi. Kreeg gister het personeelshandboek gemaild (had maar 88 pagina's!!!). Heb in elk geval met de kids de opvang voor komende maand geregeld. Normaal alleen op vrijdag nodig, maarja nu net volgende week hebben ze een studiemiddag. Lang leve de opa en oma's en de buren!
Bedankt allemaal!! Is inderdaad heel snel gegaan, vorige week dinsdag ontslagen en nu de nieuwe baan! Heb wel dinsdag nog een gesprek over arbeidsvoorwaarden, dit is een derde laatste gesprek, dus ik wacht nog even met juichen tot er getekend is!
Haha ik zat een beetje tussen de mensen in de cc te neuzen (de mailwisseling die gaande is, is echt ongelooflijk.. hoop niet dat ik nu 300 mails krijg ).. en er zit gewoon een oud-klasgenoot tussen.. die heb ik dus even een krabbeltje gestuurd op hyves
Wel heel bijzonder dit... Reacties als: 'bij deze wil ik solliciteren naar de functie van secretaresse van dhr ***. Hij heeft deze afwijzingsbrief vast niet zelf geschreven... enz enz enz.. word het nou wel een beetje zat!