Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marielle_93 schreef:Na dit blok gaat mijn klas dan ook weg en gaan ze ons verdelen over andere klassen, baal daar nog steeds zo van. Ik zit in klas K en het begint natuurlijk bij A, ze zeggen dat de eerste aanmelders in A komen etc en dat wij vrij late aanmelders zijn en dat hier vaak toch wel een verband tussen bestaat.
17 zijn ook echt de 'jonkies' uit mijn klas, alhoewel ik er maar van 1 zeker weet dat hij dat nog is. Heb idd ook wat klasgenoten van 24 dus ik zit er met mijn 20 wel wat tussenin
Ik denk eigenlijk dat dat een fabeltje is..
Later bleek het op school niet zo'n probleem te zijn maar ik schoot hevig de stress in haha. GentleZ schreef:Marielle_93 schreef:Na dit blok gaat mijn klas dan ook weg en gaan ze ons verdelen over andere klassen, baal daar nog steeds zo van. Ik zit in klas K en het begint natuurlijk bij A, ze zeggen dat de eerste aanmelders in A komen etc en dat wij vrij late aanmelders zijn en dat hier vaak toch wel een verband tussen bestaat.
17 zijn ook echt de 'jonkies' uit mijn klas, alhoewel ik er maar van 1 zeker weet dat hij dat nog is. Heb idd ook wat klasgenoten van 24 dus ik zit er met mijn 20 wel wat tussenin
Zeggen ze dat echt? Over dat de eerste aanmelders in de eerste klassen zitten? Was jij zo laat met aanmelden danIk denk eigenlijk dat dat een fabeltje is..
Als ik dan hoor dat mensen zoiets in januari al doen ofzo
School, I don't like you. 

Nou, ben reuze benieuwd hoe dit gaat werken. Wou eigenlijk op vrijdagavond weer gaan werken maar dat gaat 'm niet helemaal worden als ik om 5 uur opsta en dan tot 2 uur s'nachts zou moeten werken.
Overigens is het rooster echt een zooitje, dit is de basis maar het veranderd elke keer. Zonder dat ze iets doorgeven