Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.kimberly1995 schreef:Ik heb wel een baantje, maar wil toch eigenlijk voor de vakantie wel gaan kijken voor iets erbij. En alvast gaan oriënteren voor een baan naast mijn studie straks.
Wat zijn makkelijke vakantiebaantjes, die goed te combineren zijn met ander werk?
En wat voor baan kun je doen naast een studie, met alleen middelbare school opleiding?
Ik ben echt te zenuwachtig, niet te zuinig. Morgen ochtend vroeg eerst maar naar stal, want slapen wordt t ook niet, en heb ik wat omhanden
Irritant
*misschien ook een kritiekpuntje voor mijzelf*
Weet niet wat ik er van moet denken verder, of het nu goed of slechdt ging. Moeilijk te pijlen. We zullen het zien. Ik was de laatste voor vandaag, maar maandag hebben ze ook nog kandidaten, dus best aardig wat. En daarna willen ze het zo snel mogelijk laten weten.
Wacht nu al 2 volle weken. Maargoed, meneer aan de telefoon zei dat 'de vergadering' ook begin volgende week kon zijn, dus ik wacht volgende week ook nog wel af.

ondertussen wel gewoon solliciteren uiteraard (en mijn baas is er uiteraard van op de hoogte). Ik heb zelfs een vervanger gekregen (gelukkig intern, hoef niet te vrezen voor mijn plek haha), dus als ik kan ook zo een dag vrij krijgen op korte termijn als dat nodig is