1e jaars HBO/universiteit (2012-2013)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Domi_94

Re: 1e jaars HBO/universiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 19:09

Komt wel goed, succes met je verdere tentamens.
Ik had vandaag mijn laatste tentamen gehad, was een erg pittige en ik was nogal afgeleid, naast drukke weg met o.a ambulances en auto's met te harde muziek. Maar ik was ook afgeleid om het feit dat ik dacht dat ik de auto vergeten was op slot te doen en er nu dus iemand in de auto van mijn ouders rondreed, toen ik terug op station kwam stond ie er gelukkig nog.
Nu precies twee weken vrij tot periode 4 begint, ik moet alleen nog een deelopdracht inleveren...

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 15:57

Komt wel goed! Kun je hem nog herkansen?

Succes met de deelopdracht!

Ik moet met mijn groepje onze hele eindopdracht overnieuw doen. Echt super veel werk en we moeten het vrijdag inleveren. Zelfs onze inleiding was niet goed genoeg -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 18:10

oooooh balen. Ik heb gister ook een tentamen verkloot. Zit misschien net tegen een 5.6 aan. Zit te wachten op de antwoordsleutel, maar die komt maar niet...

Onwijs balen. Had best wel mn best gedaan qua voorbereiding (maar was niet optimaal omdat ik WEER last heb van mijn gezondheid en hel erge hoofdpijn ed.) en 10 uur bijles gehad, en kan me niet heugen dat ik ooit zo gefaald heb op een toets waar ik me voorbereid had. Voelt echt wel als intens falen.... :')

Helaas was het een herkansing, kon ik aan de eerste kans niet deelnemen door ziekte. En als ik hem niet haal mag ik volgend jaar het hele vak over doen, wat definitief einde propedeuse betekent.

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 18:59

Hier mijn eerst onvoldoende gehaald! had een 4 voor rechtsgeschiedenis :( het gemiddelde was een 3,4 zegt wel genoeg denk ik, maar goed ook al wist ik het is het toch wel heel erg zuur had tot nu toe alles dik gehaald en dan een 4 ertussen! Nu herkansen maar dat is pas 18 juli!

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 12:53

Dat is zuur annika, zegt inderdaad iets over het tentamen...
Succes suus_pepper met je opdracht, maar hoezo was de inleiding niet goed?
Ik gebruik steeds de inleiding van periode 1 maar pas hem dan hier en daar een beetje aan en er nog altijd een dikke krul bij gekregen, dat die man mijn inleidingen en voorwoorden nog niet zat is..
Mijn deel van de deelopdracht is af.. Als ik nu geen goed haal eet ik het papier gewoon op... :Y)

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:44

Hij heeft over de vraagstelling heen gelezen, die vond hij er dus niet in zitten. Ook had ik volgens hem niet goed aangegeven wat we in het verslag gingen bespreken..
Beetje jammer dat we het in 15 pagina's moeten doen, wat dus met deze punten erbij nooit gaat lukken. Dus dat gooien we maar overboord..

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 14:58

Hoppa, krijg net mijn cijfer terug van een onderzoek dat ik heb uitgevoerd! Een 9! *\o/*

Nu weer verder leren voor het tentamen maandag.. Ben bang dat ik die ga verprutsen, heb al de hele week geen concentratie. Heb nogal rot nieuws gehad deze week, dat helpt ook niet echt. -O-

@ annika: Wat rot van je cijfer! je bent in ieder geval wel beter geweest dan het gemiddelde, maar toch rot. :(:)

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:27

Goed cijfer Lisann__!
Toch nog maar hopen dat je tentamen goed komt..

Ik zie echt door de bomen het bos niet meer.. Ik heb mijn tentamen Engels verprutst denk ik (ik ben goed in doemdenken volgens mijn klasgenoten), gisteren ging algemene economie ook al niet zo best en morgen gedrag, management en organisatie.. Wat een hel. Ik kan me er totaal niet op concentreren en ik vind het zo verschrikkelijk saai.
Dan moet ik nog voor deze periode mijn eindverslag afmaken, voor volgende periode 3 verslagen maken (moet volgende week af zijn) en dan nog allerlei voorbereidingen treffen.

Ik begin steeds banger te worden dat het honours college toch niet iets is voor mij omdat ik het nu al niet meer zie zitten -O-

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 19:56

Goed cijfer Lisan!! Vervelend dat je slecht nieuws hebt gehad...

Suus_pepper, succes nog, komt wel goed!

Zo vandaag mijn laatste tentamen gehad, hopelijk krijg ik nu eindelijk wat rust.. Wel gister de eindbeoordeling gehad van ons project en we kregen enorme complimenten, ze waren erg blij met ons en ons niveau van ons groepje lag ver boven die van onze medestudenten :D Erg leuk om te horen!

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 20:21

Wauw dat klinkt heel goed Birgit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 23:27

Birgit__ schreef:
Goed cijfer Lisan!! Vervelend dat je slecht nieuws hebt gehad...

Suus_pepper, succes nog, komt wel goed!

Zo vandaag mijn laatste tentamen gehad, hopelijk krijg ik nu eindelijk wat rust.. Wel gister de eindbeoordeling gehad van ons project en we kregen enorme complimenten, ze waren erg blij met ons en ons niveau van ons groepje lag ver boven die van onze medestudenten :D Erg leuk om te horen!

Ooh, da's altijd leuk. Helemaal met projectwerk vind ik! :j

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 12:17

Ik val ook weer binnen. We gaan de laatste periode van het jaar alweer in! Misschien moet er van de zomer een nieuw topic komen: 2e jaars hbo/ uni :P
Ik lig nog prima op schema: heb ook deze periode geen punten laten liggen :D

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 13:24

Goed plan melisding.
En netjes dat je alle punten binnen hebt.
Ik begin eind april aan mijn laatste periode

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 13:41

Heb je dan ook pas heel laat vakantie?

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 13:43

Mijn laatste periode begint over 2 weken. Ik ben dan 1 juli klaar. (mits ik geen herkansingen heb)
Deze periode duurt bij ons wel een week korter dan de afgelopen periodes.

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:11

Ik heb nu nog een herkansingsweek en dan begint mijn periode 4.
Heb geen herkansingen dus een week vrij :+

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:20

Dat is wel ideaal. Bij ons lopen de nieuwe tentamens en de herkansingen door elkaar.

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:21

Melisding schreef:
Dat is wel ideaal. Bij ons lopen de nieuwe tentamens en de herkansingen door elkaar.

Ja echt super fijn!

Ik heb dus net tentamens gehad, die gingen niet zo goed :=
Ook nog 2 projecten ingeleverd, waarvan ik er waarschijnlijk ook 1 terug krijg. Dus periode 4 wordt voor mij druk. Ook nog met het afronden van mijn stage en dat soort dingen. :z

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:29

Ik heb tenminste 1 tentamen gehaald deze periode! Super trots op mezelf, omdat ik GMO een enorm K vak vind. Ik heb er toch mooi een 7,9 uitgeperst *\o/*

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:30

suus_pepper schreef:
Ik heb tenminste 1 tentamen gehaald deze periode! Super trots op mezelf, omdat ik GMO een enorm K vak vind. Ik heb er toch mooi een 7,9 uitgeperst *\o/*

oh super! _/-\o_

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 18:25

Goed zo suus_pepper
Net cijfer binnen van strafrecht... Slechts een 6.. Had ik wel wat meer van verwacht..

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 18:27

Gefeliciteerd suus!
Domi, jammer dat je cijfer tegen valt maar je hebt in ieder geval de punten ;)

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 16:58

Balen domi.. Maar inderdaad wel de punten binnen!

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 15:34

Tentamen ging bij mij gisteren helaas niet zo goed, cijfer komt pas over 2 weken helaas.

Heb wel al weer een 9 te pakken voor een interview opdracht! :)

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 15:44

Hallo allemaal! Als jullie het goed vinden zou ik me hier graag ook willen melden :)

Ik ben Nienke 21 jaar en zit momenteel in het eerste jaar van Integrale veiligheid op de NHL in Leeuwarden. Een opleiding gericht op de overheid, veiligheid en bestuur. Erg interessant en breed opgelegd.
Zit momenteel in mn tentamenweken pfff heb gister mn eerste cijfer voor recht teruggehad een 4.5 terwijl ik ontzettend goed geleerd had bleeegh :( Heb morgen nog 2 herkansingen... hihi