Oh dat zou wel superfijn zijn! Die powerpoints van Tom en Kitty zijn zo'n chaos... (misschien ligt dat aan mij, maar rest van onze klas heeft er ook moeite mee) ik pb je mijn emailadres even!
Genetica is nog een beetje wazig, maar dat komt denk ik omdat we nog geen fasoenlijk college hebben gehad, het ging gister alleen maar over cursusinhoud en het proces, waar ik juist had verwacht dat we meteen flink aan de slag zouden gaan met de lesstof... Ben ook beetje bang dat dat zo vaag blijft...
Transport is me alles mee gevallen, terwijl ik (meerdere van de klas trouwens) daar enorm tegenop zag, niet tegen de stof maar wel tegen Tom, die was in ordening zo lastig te volgen dat ik bang was dat het in de avond een drama zou worden (van 18:00 tot 21:40) maar hij had gister een goede les voorbereid, hij had alleen iets beter mogen verdelen wat betreft pauze en practicum maar dat is iets wat we zelf volgende week aan kunnen geven... Tom is dus weer iets in mijn achting gestegen
Ik heb wel het gevoel dat er een groot verschil zit tussen voltijd en deeltijd, wij zijn echt ontzettend op onszelf aangewezen en dat valt in combinatie met alles buiten school om behoorlijk zwaar...
Weet natuurlijk ook niet precies hoe het er bij jullie aan toe gaat...
Hoe ervaar jij t tot nu toe? En wat vond jij van transport en genetica? We hebben niet altijd dezelfde docenten voor de vakken geloof ik he?