Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mette1998 schreef:Hmm Oke! Als je het zo zegt dan klinkt het best logisch maar ik kan hier zelf echt niet opkomen..![]()
Wordt nog wat morgen..
Maar dat zal wel komen omdat het vmbo is, niet banketstaaf bedoeld hoor haha.
Echt serieus werk heb ik nooit gehad
en ik ga ook niet op vakantie
maar mijn tante heeft aangeboden dat ik van de zomer als ik wil de hele zomer op de boerderij kan wonen en dan daar werken (vrijwillig) ik zit er hard over na te denken heb echt geen zin om de hele zomer met mn ouders opgescheept te zitten. maar weet ook niet of ik mn paard en hond kan missen haha maar goed, eerst slagen
Ik ga aanstaande zondag al weg naar Italië, met de trein omdat een vriendin vliegangst heeft haha. Dat gaat een uitdaging worden
in de zomer ga ik hopelijk weer aan de bak in het buitenland, ben nu met IJsland bezig... verder ga ik als het goed is een weekje bij een vriendinnetje langs in Frankrijk, vorig jaar samen mee gewerkt in Duitsland! Uitrusten kan volgend jaar wel weer!
Ghostattack schreef:Mette1998 schreef:Hmm Oke! Als je het zo zegt dan klinkt het best logisch maar ik kan hier zelf echt niet opkomen..![]()
Wordt nog wat morgen..
Mijn enige tip is: Veel oefenen! Logisch nadenken. Als je met driehoeken en hoeken werkt, meteen aan sinus, cosinus en dat soort dingen denken. Stelling van Pythagoras enz. Ik weet niet wat je allemaal op vmbo krijgt?
Ik verbaas me dat je voor zo'n opdracht 4 punten krijgtMaar dat zal wel komen omdat het vmbo is, niet banketstaaf bedoeld hoor haha.
ik kom zelf ook van vwo, dus weet ook hoe dat is. Als een vraag 4 punten is, betekend dat ook dat je ze moet verdienen, een moeilijke vraag dus. xZiva_ schreef:geloof maar niet dat de vmbo vragen weggevertjes zijn hoorik kom zelf ook van vwo, dus weet ook hoe dat is. Als een vraag 4 punten is, betekend dat ook dat je ze moet verdienen, een moeilijke vraag dus.
Daardoor heb ik nu ookal zonder hulp van mn ouders mijn autorijbewijs kunnen betalen.
Heb nu sinds 2 maanden 1 tot 2 keer per week bijles bij een oude docent thuis die dus wel heel goed uit kan leggen, zonder haar hulp had ik sowieso geen kans van slagen..